Persoonlijk hou ik alles voor mogelijk en hou ik er rekening mee dat alles wat ik op dit forum gezegd heb onzin kan blijken te zijn... ik sluit niks uit en ben bereid om direct alles wat ik dacht te weten over boord te zetten.
Wat me daarom verbaasd is dat ik posts lees waarvan de strekking is, dat een bepaalde groep in de samenleving er sowieso niks mee van doen kan hebben, volgens de poster zelf dan! Volgens mij waren we er het op dit forum over eens dat vooringenomenheid van justitie en het NIET onderzoeken of van tevoren uitsluiten van bepaalde pistes, niet bepaald heeft bijgedragen aan het gevoel van een allesomvattend onderzoek.
Zelf wil ik dus geen enkele groep uitsluiten vooralsnog! Mocht je deel uitmaken van een bepaalde groep, zoals veteranen, de brandweer, de kinderopvang of van mijn part de wild-zee-vissers; ik zou zeggen, neem het niet persoonlijk op, gekken en moordenaars kunnen deel worden van elke groep in de samenleving. Als je zelf deel bent van zo'n groep heb je misschien toegang tot websites, databases en fotoalbums waar de rest van de forumbezoekers geen toegang toe hebben, misschien kun je serieus bijdragen aan het forum door informatie over Tinck die daar te vinden is. Waarmee we weer verder kunnen zoeken met z'n allen. Ik vond de bijdrage van een zeiler een paar dagen geleden, die een persoonlijke foto met ons deelde, waar Tinck op stond, van tien jaar geleden bijvoorbeeld heel waardevol voor onze beeldvorming. Ik hoop op meer van dat soort bijdrages. Daar heb je echt wat aan!
Zelf ben ik wel een beetje aan het einde van wat ik nu kan onderzoeken over Tinck, met de informatie die ik nu heb... Het zou leuk zijn als iemand een foto van hem zou kunnen vinden, die gesitueerd is in de jaren '80... maar dan zullen we wat zoekwoorden moeten hebben die overeenkomen met wat hij toen deed. We weten bijvoorbeeld niet eens of hij toen al zeilde?!?