Ik zou niets liever hebben dan dat de nabestaanden van deze verschrikkelijk traumatiserende daden eindelijk de rust kunnen terugvinden in hun leven door te weten wie hen dit allemaal heeft aangedaan en waarom. Wij, als buitenstaanders, kunnen gewoon niet beseffen wat de slachtoffers en nabestaanden al die tijd meegemaakt hebben en nog steeds meemaken. Dat moet zeer zwaar zijn om dragen. We moeten ze dan ook ondersteunen en helpen naar hun zoektocht naar de waarheid.
Daarom probeer ik, met de zeer beperkte middelen die ik heb, om mijn steentje bij te dragen op dit forum. Er wordt hier inderdaad op dit forum door velen heel goed werk geleverd. En onze webmaster houdt de zaak strikt netjes op orde. Maar in feite is het triestig dat deze site moet bestaan. Ik kijk dan ook al lang uit naar het moment dat deze site kan stoppen omdat de waarheid naar boven is gekomen en alle daders achter slot en grendel zitten. Dan kunnen wij eindelijk eens allemaal samen rustig samenkomen met de nabestaanden en elkaar bij een lekkere pint ontmoeten. Er is alleen nog veel werk aan de winkel vooraleer we zover zullen zijn.
Keep up the good job iedereen!
En David, Nathalie, Linda, Patricia, … nog veel sterkte in jullie strijd en hou vol! Laat de moed niet zakken!