Re: Jean-Marie Tinck
Een vraagje: heb je toevallig nog aanwijzingen die Tinck aan de paraclub in Namen linken? Want volgens mij is het deze club die enkele maanden geleden getroffen werd door een zeer zwaar vliegtuigongeluk. Dat kan misschien een emotionele trigger geweest zijn voor Tinck om zijn Bende-verhaal nog eens te vertellen (maar nu ben ik wel heel hard aan het speculeren).
Nee, was het maar waar... Had alleen bekeken wat een logische plek voor hem zou zijn om sprongen te maken. Toen kwam ik er terecht.
Doe zelf een hoop met websites en deze specifieke "under construction" page (tekst en vormgeving) was ik nog niet tegengekomen, meestal wordt zo'n pagina gegoten in een bestaand template van de groepering van de website (bv. een zeilvereniging of een parachute spring club) of van de maker van het achterliggende systeem (bv. Joomla of Wordpress) of anders van het bedrijf dat de website host.
Daarom vond ik het verdacht dat zowel de zeilvereniging als de parachute spring club exact dezelfde "under construction" page hadden. Nog verdachter wordt het als ik in Google onder de exacte zoek criteria ga zoeken voor vergelijkbare pages. Dan blijkt dit inderdaad een zeldzame "under construction" page te zijn. Ik vind bijzonder weinig hits, als dit een algemeen template was zouden het er duizenden moeten zijn.
Uiteindelijk blijken in heel Google slechts 4 pagina's van dezelfde tekst en lay-out gebruik te maken, waarvan ik er (toevallig) zo al drie kan linken aan reeds bekende activiteiten van Tinck » www.aerocentre.ch | www.deltaplane.ch | www.topvalais.ch | www.okbob.net
Het kan natuurlijk allemaal gewoon toeval zijn... Dat kan, maar persoonlijk vind ik het iets te toevallig. Ik zou eerder zeggen dat of de clubs na de ervaring met de Zeilclub contact met elkaar gehad hebben of dat justitie die niet zo blij zei te zijn met het uitlekken van het dossier verdere informatie heeft willen beperken... Maar nogmaals, misschien zie ik spoken.