Re: Agenda
Ik denk dat Daniëlle Zucker de meest interessante lezing zou kunnen geven. Of Eddy Vos, maar die wil niet.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda
Ik denk dat Daniëlle Zucker de meest interessante lezing zou kunnen geven. Of Eddy Vos, maar die wil niet.
Blij te melden dat er in het najaar een lezing komt door Guy Bouten. Deze zal wellicht doorgaan in Cultuurhuis De Leest in Izegem - datum nog te bepalen.
Blij te melden dat er in het najaar een lezing komt door Guy Bouten. Deze zal wellicht doorgaan in Cultuurhuis De Leest in Izegem - datum nog te bepalen.
Bij deze bevestigd : woensdagavond 15 oktober 2014 om 20u in Cultuurhuis De Leest Izegem. Later meer info.
Op zaterdag 4 oktober zal er opnieuw een benefiet georganiseerd worden voor Linda in Zeebrugge. Dit keer geen spaghetti (spijtig hé Geronimo ) maar een kaas- en wijnavond. Peter van het project is Guy Bouten.
Ideaal om eens bij te praten en dit voor een goed doel, met een hapje en een drankje. Inschrijven kan bij mij, affiche volgt nog. En dit voor 14 euro per persoon (-12 jaar: 8 euro). Kaas à volonté. Uiteraard kunnen mensen die niet kunnen komen, een steunkaart (10 euro) kopen of een storting doen.
Dag dolorean, kan er nog niet op antwoorden. Normaal lukt het wel, maar indien niet zorg ik wel voor een kleine steun.
Tof van je Geronimo! Sebastiaan wil alvast graag opnieuw de affiche maken, leuk dat iedereen z'n steentje wil bijdragen.
Ik schrijf mij bij deze in, en neem mijn boeken van Guy mee om te laten signeren, ook een reden om naar deze benefiet te komen!
Goed nieuws, met de kaasboer goeie deal gemaakt en toegangsprijs voor volwassenen is nu 12 euro ipv 14 euro, kinderen 6 euro i.p.v. 8 euro! Opnieuw een reisje voor twee personen in tombola.
Affiche is ook klaar (waarvoor dank Sebastiaan), we kunnen beginnen met publiciteit maken! Slechts 75 plaatsen beschikbaar en ik zit nu al aan 20 reservaties... Mensen die niet kunnen komen, mogen altijd een kleine bedrage leveren (zoals Noorderling vorig jaar ).
IBAN: BE14 0634 5121 9783
BIC: GKCC BE BB
Belfius bank, rekeningnummer op naam van T. Hoeberigs.
mededeling: Benefiet Linda
BTW: Guy Bouten is peter van de benefiet en zou ook komen.
Mensen die niet kunnen komen, mogen altijd een kleine bedrage leveren (zoals Noorderling vorig jaar )
Linda kan dit jaar wederom op me rekenen. Ook in Nederland is men de slachtoffers van deze vreselijke bende niet vergeten. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met haar gaat.
Beste forumleden, reeds 43 reservaties voor de benefiet van 4 oktober genoteerd. Alvast een grote dank je wel aan de 4 forumleden die reeds hun plaatsje hebben gereserveerd!
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda