91

Re: Feedback

Gewoon even als feedback: ik vind die wiki's een beregoed idee!

92

Merci, wou er nog feedback over vragen. Kost me wel wat tijd en werk maar ik wil het zeker uitbreiden naar de meeste hoofdstukken. De volgende zullen waarschijnlijk Bouhouche en Beijer en de Bende Haemers zijn. Deze Wiki-topics zijn niet gemaakt om te discussiëren maar om snel informatie te kunnen vinden. Als je dus een fout ziet in een Wiki mag je dat er altijd plaatsen. Ik zal het dan verbeteren maar de reactie ook verwijderen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Niet aan twijfelen, Ben, die wiki's zijn een geweldig idee.

94

Iemand trouwens een idee hoe ik best Daders - Andere in een Wiki giet? Dit hoofdstuk telt al meer dan 80 topics.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

95

Wat voor software gebruik je, Ben?

96

Voor dit forum gebruik ik PunBB.

Het is nu wel heel strak geworden. We zullen het even gewoon moeten worden.

Een aantal bemerkingen:

• de witte achtergrong is wel héél wit en op sommige computers komt dit heel fel over. Kan er een zachtere lichtgrijze tint ingesteld worden (idem voor de website trouwens)?

• ik merk op dat de tijdsaanduiding een uurtje verkeerd staat

• zoals noordeling al opgemerkt had kan men van het forumpagina niet terug naar de website

en hiermee heb ik al meteen de 'lijst'-functie uitgeprobeerd, heel handig en mooi!

Heel mooi Ben, dat nieuwe jasje voor het forum, en tegelijkertijd petje af voor deze site en de manier waarop het forum door Ben steeds op het goede spoor gehouden wordt! smile

99

Bedankt voor het compliment. Aan de nieuwe forumsoftware is nog wel wat werk. Zo moet er een Nederlandse vertaling komen van de functies, moet het navigatiemenu terug bovenaan komen en moet de lay-out iets aangepast worden aan de rest van de site.

Maar het was vooral belangrijk dat de verouderde software van het forum ge-update werd.

Kijk ik ergens overheen? Ik zie geen link meer op het forum naar de gewone Bende van Nijvel-website. Stel u bent op bendevannijvel.com en klikt op forum, dan kan je er wel in, maar niet meer uit.