Re: Feedback
moet het navigatiemenu terug bovenaan komen
Sorry, te laat gelezen. Even wennen aan de nieuwe lay out, vond de oude looks behoorlijke cool, maar waarschijnlijk na een paar weken weet je niet beter meer.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback
moet het navigatiemenu terug bovenaan komen
Sorry, te laat gelezen. Even wennen aan de nieuwe lay out, vond de oude looks behoorlijke cool, maar waarschijnlijk na een paar weken weet je niet beter meer.
Komt de gesupprimeerde 'edit'-functie van een bijdrage terug? Want dat was toch wel handig om typ- en spellingsfouten te verbeteren.
Mooi nieuw forum Ben. Enkel wat te wit.
Te wit inderdaad, alsof je in een tl buis kijkt. Ik vond de opmaak van het vorige forum perfect, hele rustige kleuren, dit blauw is wat springeriger, ben er nog niet aan gewend. En psychologisch mis ik vooral de forum home button, zo'n beetje rechts boven, daar zit nu niks meer en moet je naar links boven. Er zullen zeker en vast meer members zijn die via tablet of smartphone met touchscreen deze website volgen. De letters op de overzicht pagina's zijn kleiner geworden, in de lengte onleesbaar geworden op mijn smartphone. Dat vind ik een achteruitgang. Dat geldt niet voor de grootte van de uiteindelijke bericht teksten.
Vooral dat rechts bovenaan vind ik raar, NEW POST als verwijzing naar WNP.
Misschien ben ik wat achter maar het internet hou ik op de pc en de telefoon (gsm) om te bellen en sms'en! Zo lijkt me alles netjes op zijn plaats te zijn. :)
Ben, twee vraagjes: een nieuwe post kan ik niet aanmaken, dat hoort zo veronderstel ik? De laatste dagen wordt er iets extra gevraagd als je iets post, pun stop of zoiets? Wat is daar de bedoeling van?
Als je zegt dat je geen nieuwe post kan aanmaken, bedoel je dan niet een nieuw topic? En als dat niet kan, dan is dat niet correct. Welke boodschap krijg je dan?
Dat van die "pun stop" lijkt me ook niet helemaal correct. Kan je toevallig een screen shot van die melding doorsturen?
Als ik naar mededelingen ga staat er helemaal rechts => Sorry! no permission to post new topics
En ja ik bedoel een topic!
Die pun stop lijkt me nu weg maar de eerste 2 of 3 reacties van mij moest ik steeds een woord intikken dat hij de pc gaf, voorbeeld laatste keer was dat "hallo"! Dat was me niet direct duidelijk wat ik moest doen, het woord dus intikken, is waarschijnlijk om te zien of er effectief een persoon aanwezig is?
Hoe neem je een screenshot (print screen?) en hoe plaats je het in een post?
Die "pun stop" is een controle die je normaal gezien alleen krijgt als je wil registreren op dit forum, dit om spambots tegen te houden (door te controleren of er wel een persoon achter het toetsenbord zit). Je zou dit dus niet mogen krijgen als je een post plaatst. Raar, maar het lijkt opgelost.
In verband met je topic-probleem heb ik een mogelijke oplossing: log uit, verwijder je cookies uit je browser en log terug in. Dit zou het kunnen oplossen.
PS: Een screenshot neem je door op de toets PrtScn te drukken. Daarna kun je de afbeelding in een mailbericht plakken.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback