Re: Agenda
Hoe reserveer je?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda
Hoe reserveer je?
Dag Kenza, gewoon door mij een mailtje te sturen: tomknokke@hotmail.com
Beste forumleden, is er iemand die zin heeft om op de benefiet de lotjes voor de tombola te verkopen. De gast van vorig jaar kan niet. Profiel: vlotte babbel, kan woordje West-Vlaams en Antwerps praten, kortom een all round man. Kandidaten mogen zich melden bij: tomknokke@hotmail.com
Nog 10 plaatsen beschikbaar.
Aanvangsuur is 18u30.
Er komt een jaar dat ik er bij zal zijn, veel plezier gewenst en ik lees graag het verslag.
Kan er niet bij zijn vanavond. Heb dus een centje via de rekening overgeschreven. Smakelijk en een gezellige avond toegewenst.
Ik wil iedereen nog eens van harte bedanken die een financiële bijdrage hebben gedaan voor dit initiatief. In totaal werd voor 780 euro winst gemaakt dus Linda was zeer tevreden.
Speciaal voor deze avond heeft Guy Bouten gisteren een korte uitleg gegeven over de geografische driehoek waar de bende z'n meeste misdaden heeft gepleegd.
Hartelijk Dank aan Dolorean voor het inrichten van deze avond, kaas was zeer lekker en de sfeer gezellig. Linda ging met een mooi bedrag naar huis.
Wat ik wel jammer vind is dat 4 leden van dit forum zich aanmelden, de inrichters moeite laten doen om de tafels te dekken, en vervolgens niet komen opdagen.
Dit kan een volgende keer beter!
Bende van Nijvel → Algemeen → Agenda