Re: Verhaal van Kuros
Kuros beschrijft de leider van de zes die z'n café bezochten als erg klein. Stefano delle Chiaie? Op verhoogde schoenen zeker nog altijd kleiner dan 1m70. Heeft iemand van de nu actieve forumleden ooit met kuros gesproken? Gelieve mij dan te contacteren. Ben heel hard op Aalst aan het werken nu.
Waarom werd Kuros geviseerd? Hypothese: Cafébazen vertellen soms geruchten door. Bijvoorbeeld over lijken in koffers van politiewagens.
Wat betreft het gelijktijdig daar krijgen. Hypothese: De bende lag daar in de Osbroek al de hele dag in het struikgewas verscholen. Op het moment dat de geviseerde familie in de Delhaize wordt gesignaleerd, krijgt de dochter van Palsterman een seintje. Het is tijd. Nog snel luiers nodig. Het is op vraag van Irena dat Palsterman naar de Delhaize rijdt. Om luiers. Waar woonde Palsterman eigenlijk? Hofstade misschien? En wie is de Libanese echtgenoot van Irena?
Te voet naar Scherpenheuvel = kom uit het bos, tijd om de Dokusberg te beklimmen.
Waarom nooit iemand loslippig wordt? Gevaarlijk eh in Aalst. Heb zelf al een keer een politiewapen op mij gericht had in Aalst. En mijn auto is al een keer in verband gebracht met een onverklaarbaar lijk op straat. En niet toevallig. Of wel toevallig. Zoals je het bekijkt. Ik ben toevalllig de zoon van iemand die de wereld van caféspelen bizonder goed heeft gekend, sinds de jaren 60 al. Zwijgen als een graf. Of het graf. Vrij simpele propositie.