Re: Aalst: Vlucht
Ziehier een mogelijkheid:
Aan de rode lichten in Leerbeek zou ik rechtdoor vlammen om de schijn te wekken dat ik richting Halle rijdt. In dat opzicht kan ook het valse bomalarm in Halle daaraan worden toegedicht. Daarna zou ik wat vaart minderen om niet meer op te vallen en aan de Kwadebeekstraat links afslaan om zo via de Kerkveldstraat op de N285 uit te komen. Hier sla ik rechts af richting Asse en rijdt tegen ca. 100 km/h om niet op te vallen.
Als ik vastgesteld heb dat ik niet wordt achtervolgd sla ik aan het kruispunt de "Belle Triene" links af en ben zo in Gooik op de stuivenbergstraat die overgaat in de drie Egyptenbaan. Mooie 2 vaksbaan, niet te veel verkeer en rijdt verder tegen 90 km/h om niet op te vallen. Ik zou dan kunnen links afslaan aan de Kindekesstraat, heel rustig straatje en passer rechts 1 huis. Dan opgelet want er volgt een linkse bocht van 90° en daarna passeer ik nog een mooie witte villa aan de rechterkant.
En nu zeker opgelet, want er volgt een rechtse bocht van 90°. Wie daar zijn weg niet kent zou wel eens kunnen rechtdoor rijden en zo terecht komen op de oprit van een andere mooie witte villa. Deze witte villa is volledig omheind en lijkt redelijk goed beveiligd. Wie daar woont weet ik niet. Ik heb dat wel eens gevraagd maar de mensen deden daar nogal geheimzinnig over. "Daar woont iemand van de SHAPE", meer kreeg ik niet te horen. En nu Kenza, U hoeft geen namen te noemen, maar waar juist werd de Golf GTI opgemerkt in Gooik?