141

Re: Feedback

zenga, ter geruststelling ik ben niet Niet simpel of enig ander, dus niets griezelig. Groetjes. smile

142

Zou ik nog eens mogen vragen of bij de getuigenissen ook de getuigenis van David van de Steen en andere getuigen mogen die de bewuste avonden iets hebben opgemerkt? Dat lijkt me handig om alles overzichtelijk te hebben en de feiten beter te kunnen reconstrueren.

Ik vind het een beetje jammer dat er hier zeer veel hersenspinsels de vrije loop gaan, maar er precies relatief weinig aandacht lijkt voor feiten. Met meer aandacht voor de feiten die misschien beter in de spotlights komen te staan (adhv robotfoto's, bewijzen, getuigen die gerangschikt kunnen worden naargelang betrouwbaarheid, ...) kunnen we hoop ik komen tot "nieuwe zo goed als vaststaande feiten".

Bv zekerheid 2, 3 en 4 samen (allemaal feiten - noem het type A feiten), daaruit kunnen we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid concluderen dat ook een ander iets, nl type B-'s feiten (deze kwamen niet rechtstreeks voor en er is geen concreet bewijs, maar het valt met quasi zekerheid af te leiden uit de A's). Uit de puzzel van alle A's en B's samen, kunnen we misschien verder denken over de C's en de D's.

Ik heb het gevoel dat we hier met Z's bezig zijn, terwijl alle tussenstappen werden overgeslagen en met name de concrete aaknopingspunten met de realiteit gretig worden gebanaliseerd.

Aan dat laatste kan je bv niets veranderen denk ik Ben. En het zou discussies als bovenstaande weer doen oplaaien, maar het lijkt me wel mooi als bv de getuigenissen kunnen worden aangevuld zodat we daar alles wat meer samenhebben? (Bewijzen vormen helaas weliswaar de zwakste bewijskracht).

143

Ik heb zo de indruk dat iedereen zit linken te leggen naar mogelijke daders en medeplichtigen. Maar ik weet totaal niet welk spoor er gevolgd wordt?

144

Even een vraagske smile: ik abonneer mij op diverse topics dat je een allert krijgt maar krijg spijtig nooit een alert in mijn postvak in, spam of wat ook wat kan ik doen. Dank jullie Alle!

145

Ben: misschien kijk ik er over of doe ik te weinig moeite. Staat er ergens op dit forum of de website een overzicht over de samenstelling van de federale regeringen in de jaren '70 en '80?

Met name een chronologische evolutie van de verdeling van de ministeriële posten en de daaraan gelinkte partijen zou handig zijn. Als het er toch al ergens op staat verdien ik pak voor mijn broek. smile

146

raven, goed idee. Ik heb een overzicht gemaakt » Forum

Yada, ik zal je probleem bekijken. Ik laat hier iets weten als ik een oplossing vind.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

147

Dank u Ben

148

Wat ik irritant vind op dit forum, is dat je bij het aanklikken van een link geen nieuw tabblad geopend krijgt...

Hardcore 4 life

149

Stoorde mij ook al lang, dus heb ik het ineens aangepast. Een externe link zal vanaf nu in een nieuwe tab openen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

150

Bedankt, Ben!