Re: Aalst: Vlucht
Vooral zit ik me nu af te vragen waar Vos en de Cel Waals Brabant het nu eigenlijk uit afleiden (zeg maar heilig van overtuigd zijn) dat de "Killer" dood zou zijn. Gedood of zeer zwaar verwond na de raid in Aalst. Waarop baseren ze hun redenering?
Op 2 getuigen (lees op de site: De minuten na de aanslag), maar ik weet niet of je daar op voort kan gaan. Natuurlijk is het iets dat ze graag willen geloven en de mensen willen doen geloven, maar is het waar?
Eddy Nevens is eerlijk geweest in het boek van Bouten en er moet geluk bij geweest zijn om de "killer" dodelijk te raken hoor, zeker in die omstandigheden. Stress, donker, in een rijdende auto, omgeving vol mensen. Eigenlijk zou een reconstructie veel opgebracht hebben en veel opgeklaard, als ze het één en ander naast elkaar hadden gelegd dan. Maar ja, het is altijd hetzelfde liedje: als.
Maar de Bende van Nijvel is pas 5 uur na de aanslag in het bos gezien, gaan ze hem 5 uur laten afzien hebben? Hij zal geblesseerd geweest zijn, misschien, dat kan maar ik zie niet de wapens in zakken dumpen, een golf in de fik steken en dan nog eens een executie, ofwel? En stel dat ze hem eerder hadden afgeschoten, zouden ze hem dan in het bos dumpen, nabij die GTI?