Herr Flick wrote:Er waren 2 vluchtwagens, dus meerdere daders op de parking of in de buurt.
Iedereen die Delhaize in Aalst wat kent, weet dat ze daar een groot risico hebben genomen, want ze konden als ratten in een val geraakt zijn. En ik denk dat ze daar op voorbereid waren, op elke uitgang (Osbroek-rustoord) waren er pionnen die klaar stonden als het moest fout gaan. Ze waren altijd de politie voor, dus als je hun voorbereidingen voor Aalst bekijkt zullen ze niets, maar dan ook niets over het hoofd gezien hebben in het geval ze in de problemen zouden geraken.
Als ze GTI 1 hadden geblokkeerd, was er zeker nog een andere GTI in de buurt en het is bijna zo goed als zeker dat er meerdere GTI's waren. En meer auto's is ook meer daders zoals Herr Flick aangeeft. Ik denk als ze flikken ze versperd hadden dat het nog een groter slachtveld was geweest, ze waren zwaar gewapend want ze wisten dat ze vijand nummer 1 waren.
Herr Flick wrote:Er werd kort na de overval direct van voertuig gewisseld en het originele voertuig werd ergens gestald of gedumpt in de buurt en later opgehaald.
De daders hebben meer dan 4 uur zich weg gestoken, want na de raid in Aalst en later in Houssiere is een tijdspanne van meer dan 4 uur. Ze zaten in een safe house? Het kan. En de 2de GTI die in Leerbeek is gezien was een wagen die diende ofwel las observatie wagen of als hulp indien het fout liep, want daar zijn 2 mensen in gezien, mss lag de reus of killer in de koffer. Het kan maar ze waren met meerdere GTI''s, zeker van.
In de buurt van een zijweg van de N45 (expresweg van Aalst naar Ninove) is een auto gesignaleerd met gedoofde lichten, hij reed als een rally chauffeur. Toeval? Volgens mij was dan 1 van de 2 GTI die moesten onderduiken en waarschijnlijk de gene met de 3 daders. Zij moesten met het geld en de wapens zo vlug mogelijk onderduiken. En die gedoofde lichten was toch typisch de Bende, ook op de grote markt in Aalst, dus na de raid in Aalst, in die zijweg waren zij het ook mogelijk. Het was toen een vrij bosrijk gebied en die zijweg moet je kennen anders rijd je er gewoon voorbij. Zelfs ik die in de buurt woonde, ben er al 10 tallen keren gepasseerd en ben het pas te weten gekomen door de man die die auto daar gezien heeft.