Re: Boek: De Bende van Nijvel - verraad, manipulatie, geheime diensten
Er is hier op dit forum maar één iemand geband, dus geen "mensen", en die is zeker niet geband omdat hij/zij een andere mening heeft. Moest dat de norm zijn, zou noorderling al lang niet meer kunnen inloggen.
In de loop der tijd ben ik ook een paar keer boos geweest op de moderatie. Maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat Ben nou eenmaal gewoon Ben is. Een normaal mens die ook wel eens een fout maakt. Iemand die altijd zijn eigen pad bewandelt. Als er nu wel eens een bericht van mij verdwijnt leg ik me daar bij neer. Doch vaak genoeg heb ik Ben ook vaak sportief zien reageren door bv kritiek te laten staan. Feit is dat Ben, sinds hij enige tijd geleden iemand een ban heeft gegeven waarvan ook ik vond dat deze persoon het forum verkrachtte, bij mij niet meer stuk kan. :P.. althans voorlopig.
Je kan je tevens afvragen of ik nou echt zo'n andere mening heb? Ik zit hier al jaren af te wachten tot 1 van jullie complotten nou eens uit komt. Waar blijft het geloofwaardig scenario waarbij het motief en daden op hun plek vallen? Ik zal dan de eerste zijn om dat dan toe te geven. Maar zolang harde linken naar de 'grote namen' ontbreken, en hoe harder het WNP roept dat ze er iets van weten, hoe minder ik ervan geloof en hoe meer ik ervan overtuigd raak dat de Bende van Nijvel toch een geïsoleerde groep was.