Aangezien het om een verzoek gaat, en het toch volledig on-topic is denk ik, hierbij een aantal voorbeelden van wapens die gebruikt zouden zijn geweest in Nijvel, en een voorbeeld van de munitie:
Colt 1911 .45 ACP pistool:
Patronen .45 ACP
Revolver kaliber .357
Aangezien ik het exacte merk niet weet, nam ik ter voorbeeld een gekende Smith&Wesson, de looplengte kan ook verschillen, hier de gemiddelde lengte ter voorbeeld:
Patronen .357 Magnum
Echt geen lieverdjes!
Riot Gun (kaliber 12)
Patroon kaliber 12 (voor riotgun) hagel
Pistool FN model HP/GP 9mm para
Patronen 9mm para
5)Pistool FN 7.65mm aka .32ACP: (aangezien ik hier niet weet om welk type het ging geef ik ter voorbeeld het model 1910):
Patronen 7.65mm/.32 ACP:
Karabijn kaliber .22LR:
Opnieuw weet ik niks van merk en type, ter voorbeeld nam ik hier een Ruger .22LR. Een halfautomatische aangezien ik vermoed dat de daders eerder een semi-auto dan een grendelgeweer gebruikten in Nijvel, maar zeker is dit niet.
Pistool kaliber .22LR
Ook hier geen gegevens gekend qua merk en type, ik nam hier ter voorbeeld een CZ model75 Kadet.
Patronen .22LR:
Als afsluiter een groepsfoto van kalibers ter onderlinge vergelijking, uiterst rechts de .22LR, daarnaast de 7.65mm/.32ACP, daarnaast de 9mm para, 5e van rechts vind je de .45ACP, en 7e van rechts de .357 Magnum, uiterst links de kaliber 12 hagelpatroon, en rechts daarnaast een AA Duracell ter vergelijking.