Re: Volkswagen Golf GTI: 1985
Weet je wat ik raar vind? Ze vinden een pruik een paar dagen na de overval in Aalst en een tip dat de wagen in de steengroeve van Lessines ligt. Dus als je over kennis van de streek beschikt zoals een paar formuleren hierboven. Dus nu komt het: stel dat de pruik gevonden is in het riviertje de Mark in Deux-Acren dan zou het heel waarschijnlijk kunnen dat de pruik is opgezogen door de enorme slakvormige pomp (deze pomp staat al vele tientallen jaren te pompen om het water op peil te houden want bij het dynamiteren was een waterader geraakt dat nu nog altijd modderig water spuwt met steentjes). Dus als als de pomp de pruik heeft opgezogen en ietsje verder heeft uitgespuwd, dan komt ze binnen de kortste keren ietsje verder in de Mark uit want als je het parcours van de pomp volgt, wordt het water naar boven gepompt en loopt het zo via betonnen greppel rechtstreeks naar het riviertje de Mark.
Dus dan vraag ik mij af waarom ze zijn gaan duiken in de steengroeve waar al decennia lang wordt gedoken en ik kan daar maar een ding uit concluderen en dat is dat ze daar zijn gaan duiken omdat ze zeker waren dat ze daar NIETS zouden vinden. Ik heb een heel sterk vermoeden dat de Golf GTI van de overval in Aalst in de verlaten steengroeve van Lessines ligt. Daar waar het verboden toegang is. En hij kan maar op een plaats liggen en dat is waar de rotsblokken het oude overgroeide pad blokkeren want nergens anders kun je een wagen in de steengroeve dumpen! (Toevallig echt niet ver van de pomp dat een buis een paar meter in het water zitten heeft om water op te zuigen.)