Twee quotes uit artikels van toen, die mijn aandacht trekken:
De actie was selectief, er raakten alleen maar smerissen en leden van de zionistische geheime dienst gewond.
De Belgische zionistische federatie was "verwonderd noch verbaasd over de aanslag". De federatie meent dat "zelfs als de aanslag gepleegd werd door een beroepsmisdadiger, deze toch weer de weg geëffend heeft voor een opleving van het anti-semitisme.
Met Libanezen zowel in WNP als PDG en met Syriër Faez Al Ajjaz plus de Falangisten alsook Geschier en Eurosystem Libanon, kan men afvragen of er geen verbanden zijn. Dit is vier dagen na de slachtpartij in de vluchtelingenkampen en de moord op de Libanese president. Het is ook toen dat Israël de Falangisten in de steek gelaten heeft en ze geen steun meer kregen. Vanaf toen heeft de Mossad een andere buitenlandse politiek gehanteerd. met andere woorden dit is een keerpunt in de Libanon-oorlog, en een mokerslag voor de Falangisten die trouwen hun oorlog volledig financierden via drughandel.
Het doet me ook voor een stuk denken aan de diefstal van de Peugeot met een op een Kalshnikov lijkend wapen, die enkel gebruikt is in Geval, en waar voor beide feiten, de daders hun best deden om een Arabische tongval na te doen. Er bestaat volgens mij een grote kans dat de Peugeot ook gebruikt is voor de aanslagen op de Franse doelwitten tegen de uitlevering van Barbie door Frankrijk.
Er is ook nog dat Dekaise joods is, en dat bij de diefstal in Dinant een grote potige kerel aan de haal gaat met de Faul, die potige kerel is er niet in Waver. Last van zijn been? Doch het is wel later die grote die mankt.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.