Re: Feedback
De verandering van vandaag is een verbetering, want het forum is nu beter leesbaar op mobiele telefoon. Maar nog niet perfect, want als ik m'n smartphone gewoon verticaal houd, valt het rechter gedeelte weg.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback
De verandering van vandaag is een verbetering, want het forum is nu beter leesbaar op mobiele telefoon. Maar nog niet perfect, want als ik m'n smartphone gewoon verticaal houd, valt het rechter gedeelte weg.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop de ontwikkelaars van het forum hun responsive lay-out hebben gemaakt.
In elke reactie staat nu groot en vetgedrukt de topictitel. Ik geef toe dat ik de jongste niet meer ben en een spontane bui van vergeetachtigheid is mij ook niet vreemd, maar dit is wellicht een tikje over-the-top..
Is inderdaad storend en heeft - ook nu weer - te maken met de lay-out van het forum. Als ik een ander 'theme' installeer, dan worden deze titels niet meer getoond. Morgen eens kijken of ik een beter 'theme' kan vinden.
Kan je niet gewoon de theme files aanpassen, Ben?
Indien je hulp wenst kan ik dit wel voor je aanpassen.
Bedankt voor het voorstel. Stuur me anders eens een mailtje.
Mero, gewoon even een klein woordje van appreciatie voor de zeer nuttige posts de laatste tijd: dank!
Bedankt dim. Graag gedaan. En er komen de volgende dagen nog meer artikels uit mijn archief aan
Het probleem met de topictitels is verholpen. Tevens is de layout wat veranderd. Misschien onbedoeld ? Hoe dan ook, ik vind het een verbetering
Ben, is Niet Simpel nog altijd geschorst?
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback