Ben, volgens mij komt de getuigenis die je hierboven op het forum plaats uit dezelfde hoek als de mail die ik heb ontvangen van de persoon die er alles aan doet om het verhaal Lessines ongeloofwaardig te maken. Echt raar, wij mensen van het forum hebben enkel goede bedoelingen en willen dat de waarheid aan het licht komt.
Alles was te mooi opgekuist. Het zou kunnen dat het - zoals sommigen beweren op het forum - huurlingen waren. De radio van de Saab is trouwens uitgekomen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat de bende Van Nijvel zo'n risico zou nemen om zich niet zo snel mogelijk te ontdoen van alles wat met de overval in Aalst te maken had.
Nogmaals, ieder kanaal is ondertussen al eens uitgebaggerd en nergens is de Golf Gti van de overval in Aalst boven water gekomen. Voor de rest is alles al afgezocht behalve in de verlaten steengroeve van Lessines. Lessines ligt niet ver van Chièvres en op de weg tussen Chièvres en Aalst. Lessines ligt niet ver van Kester. Lessines is dankzij de getuigenis gekend in het milieu. Toevallig is overal gezocht behalve in de verlaten steengroeve van Lessines en toevallig is er nog niets gevonden.