noorderling, we zijn al 30 jaar aan het zoeken naar de daders en we weten het nog niet. Daarom is het belangrijk dat we eens iets materieel vinden. En zoals een forumlid deze week poste was de bende het meest kwetsbaar op zijn vlucht. Als u een beetje kunt inleven in de Gladio-tactiek dan zou u moeten weten dat ze volgens een bepaald stramien werken. Bv. Delhaize Aalst, dan is Kester de ideale plaats om te schuilen en de steengroeve de ideale plaats om te dumpen.
En als u zegt dat de auto in de fik steken de beste oplossing was, dan bent u voor de zoveelste keer totaal verkeerd want de Golf GTI is nergens uitgebrand terug gevonden. noorderling, als ik u een tip mag geven: stap eens in uw auto en kom eens naar Aalst en rijdt eens naar Lester en Lessines, dan kunt u zich een idee vormen van de streek want als ik mij niet vergis kent u de streek totaal niet.
PS: ik weet dat u denkt dat het gewoon een paar straatcriminelen waren en misschien heeft u gelijk en zijn wij totaal verkeerd, alles kan in dit dossier.