Misschien Looping? Ik ken zijn naam niet maar weet wel dat hij de leider was en dat iedereen schrik had van hem. Ik snap niet dat er nog niet eerder over die skinhead gepost is. Het was een zeer opvallend figuur zeer zelfzeker. Het kan gaan over onderstaand persoon.
Ze waren zéér gewelddadig. Op een punkconcert in 1986 in Leuven zorgden ze voor een algemene vechtpartij, waarbij ze traangas spoten en één skin stierf, anderen raakten gewond. Looping en twee andere bendeleden zouden beschuldigd geweest zijn van een verkrachting. Looping, van wie zelf de skins schrik hadden, zou ene Michel C.l.a.s.h. op het hoofd geslaan hebben met mes of bijl. Ze namen deel aan paramilitaire trainingen en deden gevechtssporten. Een groot deel ervan was paracommando.
Die leider waar ik het over heb had goede connecties met het milieu waar de schutters in Brugge uit komen.
Wat ik me afvraag: is er een link tussen de skinheads en de Dolo, want huurlingen zijn ook niet ver weg, afhankelijk van hoe men het bekijkt.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.