Re: Opgravingen Elouges
Nu zijn er géén gelijkenissen tussen Blanchart en de robotfoto's zoals die er zijn t.a.v. de personen Bouhouche en Bultot. Er zijn ook geen foto's van Blanchart bekend ten tijde van de gebeurtenissen. Ik ben wel nog eens gaan kijken naar de robotfoto's van de killer. Wat stel ik in ieder geval vast, dat er weinig gezichtstrekken zijn die het toelaten paralellen te trekken bijna 30 jaar na de feiten. Er zijn evenwel 2 dingen die toch vast te stellen zijn en wellicht ook bijna 30 jaar na de feiten indentiek blijven.
De killer zijn rechterkaak is substantieel breder of dikker zo men wil dan z'n linkerkaak. Rechts en links hier vanuit het gezichtspunt van de persoon zelf. Op de foto is dit dus de linkerkant.
Het rechteroor van de killer staat substantieel lager dan het linkeroog. Op de foto wederom omgekeerd.
Ik ben eerst gaan kijken op de robotfoto's, vervolgens naar de foto van Blanchart. Weet het, dit is niets om over naar huis te schrijven, maar het is toch iets. Daarenboven is zijn rechteroog evenals bij de killer substantieel meer naar buiten gekeerd.