Topic: Tinnen verjaardag
Tien jaar Bendevannijvel.com
Ik was het totaal vergeten maar begin deze maand "vierde" deze site zijn tiende verjaardag.
Ik zou jullie om de oren kunnen slaan met statistieken maar het lijkt me beter om iedereen eens te bedanken, dus:
Bedankt aan alle mensen die deze site bezoeken. Bedankt aan de 628 leden van dit forum die door het delen van info en discussie het verhaal levend houden en helpen om het allemaal een beetje duidelijker te maken.
Bedankt aan de 548 Facebook-vrienden, de 307 twitteraars en de 564 YouTube-volgers. Jullie helpen allemaal mee om deze site en het Bende van Nijvel-dossier bekend te maken aan het grote publiek.
Bedankt aan alle mensen die mij geholpen hebben met het maken van deze site ("ik ken niets van webdesign"). Bedankt aan iedereen die mij tips of verbetering heeft doorgegeven. Bedankt aan iedereen die mij als leek zo goed heeft geholpen. Zonder jullie zou deze site er nooit zijn geweest.
Bedankt aan mijn vrouw, mijn familie en vrienden. Die te vaak op de tweede plaats kwamen.
Maar vooral een heel grote merci aan al die mensen (slachtoffers, advocaten, nabestaanden, journalisten, speurders, ...) die mij tijdens deze reis in vertrouwen hebben genomen en hun verhaal hebben verteld. Jullie hebben mij in staat gesteld om het mysterie van de Bende van Nijvel beter te begrijpen.
Als dank voor jullie vertrouwen, blijf ik verder gaan met deze site. Zodat zij die deze gruwelijke misdaden hebben begaan geen rust zullen krijgen. Zodat de waarheid hopelijk ooit aan het licht komt. Zodat we met z'n allen misschien een kleine bijdrage kunnen leveren in deze zoektocht.
Merci! Echt waar, merci!