Nog over de link Bloivia en Paraguay:
Francois Raes: "Ooit heb ik samen met Besbrugge in Gesves bij Namen wekenlang een villa moeten observeren. Het was net een vesting met camerabewaking en prikkeldraad. De eigenaar was André Delamende, hij werd verdacht van drugs- en wapenhandel. De feiten waren ernstig. Op het vliegveld van Gosselies landde regelmatig een klein vliegtuig met cocaïne uit Bolivia via Paraguay of met hasj uit Libanon. Al de transacties gebeurden in een vliegtuigloods waar officieel de firma in huishoudtoestellen General Contractors was gevestigd."
"In de raad van bestuur zaten een Libanees uit Beiroet en Roger Volcher, een gewezen rijkswachter die succesvol in zaken ging en in een Rolls Royce reed. Samen met baron de Bonvoisin lanceerde hij de carburator SVB 3 en probeerde deze te slijten aan het leger en enkele grote automerken. Experts deden de zogenaamde mirakeluitvinding af als pure oplichterij. Delamende was ook de invoerder van de Marchettivliegtuigen en ontwikkelde later met de steun van het Waalse gewest de Squales, een verkenningsvliegtuig voor de luchtmacht. Opnieuw pure oplichterij."
"Hij had zijn entrees op hoog niveau. VDB kwam er op bezoek en zelfs prinses Paola is in de villa gesignaleerd. Getuigen hebben gezien hoe Thaise en Filippijnse officieren, eigenlijk wapenhandelaars, in grote zwarte Mercedessen zwaar materiaal in- en uitlaadden. De Bijzondere Belastingsinspectie (BBI) ontdekte een storting van 2 miljoen frank (50.000 euro) voor een bedrijf in Liechtenstein in handen van de Bonvoisin. Ik heb het onderzoek moeten stopzetten. Mijn collega Ameloot die overnam, pleegde kort daarna zelfmoord."
Ook interessant voor de link met Bergen (Angelou) die voor het Frans consulaat gevonden word. De arrestatie van Barbie zal ook gevolgen gehad hebben voor zijn drugszaken in Belgie, en wie van bovenstaande namen wilt nu gekoppeld, worden aan cocaine en Barbie?
Zie: The DEA, The Nazis, And Bolivian Cocaine » YouTube
Het vliegveld van Gosselies in ongeveer 10 km van Nijvel.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.