Re: Feedback

Mooi gedaan, zeer overzichtelijk!

192

Mis al een tijdje Noorderling, iemand enig idee?

193

Wat een beetje vreemd van dit forum is: Je eigen berichten editen kan niet. Een ander forumlid een berichtje sturen kan ook niet? Een filmpje plaatsen kan ook niet?

194

Je kan je eigen berichten niet verwijderen of bewerken, dat klopt. Dat heeft zijn redenen. Je kan een ander forumlid wel een bericht sturen (open het profiel van de persoon die je een bericht wil sturen en kies voor 'Send forum email').

Gerben wrote:

Een filmpje plaatsen kan ook niet?

Sinds de update van enkele maanden geleden kan dit inderdaad niet. Dit is geen essentiële functie. Je kan perfect een link plaatsen naar het filmpje dat je wilt delen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

195

Dan is dit het eerste forum waar ik m'n eigen berichten niet kan bewerken. smile Wat is de reden daarvoor dan?

Wat ik op dit forum ook veel tegenkom zijn dode linken naar websites en naar afbeeldingen. Dat is op zich zonde want dan gaat er ook info verloren. Is daar iets aan te doen?

196

Beste Gerben. Dit forum heeft al een lange geschiedenis achter de rug. Wij hebben al leden gehad die om uiteenlopende redenen opeens al hun posts wissen, of ze vervangen door "." Om dit te vermijden werd dit ingevoerd. Alles hier heeft zo zijn achterliggende reden

197

Jawel, dat begrijp ik wel. Maar je zou het forum ook zo kunnen instellen dat je bv. een uur de tijd hebt om je post te bewerken. Om bv. iets toe te voegen/corrigeren of er een link of foto bij te zetten. Wat ik ook jammer vind is dat er geen gif-plaatjes gepost kunnen worden. Bv. in het topic van de robotfoto's.

198

Gerben wrote:

Jawel, dat begrijp ik wel. Maar je zou het forum ook zo kunnen instellen dat je bv. een uur de tijd hebt om je post te bewerken.

» Forum wink

Gerben wrote:

Wat ik ook jammer vind is dat er geen gif-plaatjes gepost kunnen worden.

Dat gaat wel:

https://media.giphy.com/media/JIX9t2j0ZTN9S/giphy.gif

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

199

Ben, kun je al eigen foto's plaatsen op het forum?

200

Het is al altijd mogelijk geweest om eigen foto's op het forum plaatsen. De uitleg staat hier » Forum