Ik ben in de "cafés" en sommige bars geweest. Niet in de gewone bordelen. Er loopt van alles rond, heel veel Noord-Afrikanen (hebben niets te zien met de bende), die veel te jong zijn. Ook een aantal bingogokkers. Ik kom er al jaren, dus een aantal personen kent me. Maar niemand vertrouwt niemand daar. Men moet er steeds goed oppassen. Maar zeker niet laten lijken dat je angstig zou zijn. Ik weet ook in de rue de malines een "cafeetje" dat in de week gerund wordt door een Aalstenaar.
Er komt ook wat louche volk bijeen: pooiers, bandieten, en allerlei, hoertjes. Kom daar al tijdje, dus mettertijd ga ik beginnen peuteren, vooral bij de Aalstenaar. Het valt me vooral op dat daar, en in de aarschotstraat veel Aalstenaars vertoeven in het avond en nachtleven, zelfs bars gerund door hen. Is het toeval? Renne, ik zal je wel is laten weten waar het interessant is, of is afspreken.
Maar je moet zelf overkomen, dat je van niets bang bent, maar niet uitdagend zijn. En contacten kan je leggen, door bv. te zeggen dat je naar iets op zoek bent (een zaakje). Er zitten ook wat grieken in het milieu in de aarschotstraat. Ik kan de namen hierboven ter sprake brengen, bij een zeer gekende vrouwelijke pooier om het zo te zeggen die er al 20 jaar 6 bars heeft. Ik hou jullie op de hoogte. Maar zoals ik al zei, niet de eerste weken want zit zonder rijbewijs. Alhoewel dat geen probleem is, maar je weet nooit.