Re: Aalst: Vlucht
Een psychopaat als de 'Killer' die er bijna lol in moet hebben gehad mensen neer te schieten, stop je niet zomaar. Als hij toch stopt, moet hij wel bijna dood zijn.
Niet bijna lol, maar gewoon heel veel lol.
Een geoefend schutter die op een groot doelwit als de achterkant van een auto mikt, raakt dat. Of hij moet al serieus staan trillen op zijn benen, maar iemand die gewoon is te schieten, trilt niet, die richt, schiet en raakt het doel.
Awel dat dacht ik ook in het begin maar na de verklaring van de schutter Eddy Nevens, ben ik daar zo zeker niet van. Hij zal richting GTI geschoten hebben, maar tot op nu weten we niets maar dan ook niet of het raak was in de koffer of raak in de reu. Tot nu nog altijd vraagteken. En de echte actie is ook de schietbaan niet, eigenlijk zouden we met een reconstructie meer kunnen weten (zoals ik al vaak heb gezegd), dat hadden we een gedacht van de afstand tussen de schutter en de GTI enzo, en de tijd. Want Eddy Nevens schoot met een Smith en Wesson trommelwapen (als ik verkeerd ben, zeg het), maar achteraf is hij zijn hulzen gaan zoeken, hoe kan dat? Die zitten toch in de trommel?
Hij heeft 1x maal moeten trekker overhalen vooraleer hij een echt kon schieten, hij schoot, het doelwit bleef staan! Schoot terug en raakte bijna de agent! Hij heeft nog 2 of 3 keer gevuurd maar toen waren ze al gaan vliegen. Zeer moeilijk om te zeggen of hij raak schoot of niet, ik hoop van wel en dat we nu meer te weten komen. Ik weet niet of iemand van 1m74 op iemand van 1m90 kan lijken. Dit is een groot verschil, moest het lijk 1m82 geweest zijn zou ik het nog geloven, maar er was sprake van reuzen volgens mij, oké gezichtsbedrog kan maar je moet niet overdrijven. Verder kan het gewoon om een slachtoffer zijn en geen dader. Gewoon afwachten.