Re: Garageboxen
Allemaal zeer interessante info waarvoor dank jegens Ben voor het oplijsten. Na verschillende herleesbeurten resten me wel wat problemen met de precieze chronologie. Als ik het goed begrijp:
de sleutels van de garageboxen worden tijdens een huiszoeking gevonden bij Bouhouche in 1986 (precieze datum?), Bouhouche zegt dat hij de sleutels niet kent.
De boxen worden vervolgens ontdekt op 17/11/1987, alleszins dus ongeveer een jaar na vondst van de sleutel.
één van de boxen is echter leeggemaakt, het is me echter niet duidelijk uit het relaas of deze box werd leeggehaald nadat deze door de politie werd ontdekt maar even werd verlaten om te rusten?
de wapens in de boxen werden officieel ontdekt op 17/11/1987, wat ik dan weer niet goed kan rijmen met 'Op 23 december 1987 schreef Goffinon dat hij box 'Louise' had gelokaliseerd op 6 november 's avonds'. Als er dan wordt vervolgens wordt gesproken van Chang, die de box leeghaalt in de nacht van 6 op 7 November, veronderstel ik dat het om deze box gaat?
Misschien domme vragen allemaal, maar ik kan absoluut niet meer aan deze chronologie aan uit. Iemand die licht kan werpen in de duisternis?