kenza wrote:en in Kester ter hoogte van kruispunt Hogenberg zijn ze rechtdoor gereden. Dan kun je maar op 2 manieren in Saintes of het Bois de la Houssieres geraken: via de abdij van Heikruis waar de mis juist gedaan was en enorm veel volk naartoe gaat of via Halle.
Aan de verkeerslichten in Leerbeek zijn ze met hoge snelheid rechtdoor gereden (richting Pepingen, Halle). Aan het woord de schepenzoon die de Golf achtervolgde:
'Aan de verkeerslichten in Leerbeek, na een achtervolging van twee kilometer, ben ik gestopt. Die GTI knalde door het rood en zo gek was ik nu ook weer niet. Toen ik nadien hoorde van het drama in Aalst, ben ik natuurlijk geschrokken."
Waarom zou de Bende na Leerbeek terugdraaien naar de militaire basis in Kester en terugkeren naar de streek die ze net zo snel mogelijk willen verlaten?
Ik sluit Kester dus uit als schuilplaats voor de Bende na Aalst. Er is geen enkel argument.
"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via »
Facebook |
twitter |
YouTube