Re: Getuigenis Murcielago

Deze getuigenis van Murcielago is onterecht wat in de vergetelheid geraakt. Naar aanleiding van nieuwe getuigenissen mag deze opnieuw onder de aandacht komen. Hoe is het nog met Murcielago deze dagen? Gebeurt er iets met zijn getuigenissen?

Goede vraag club, aanvullend nog het volgende heeft Murcielago die bewusten pv (of meerderen) nog gedeeld met Ben. En is er nog een samenkomst geweest met Kuros voor zijn overlijden?

Ondertussen zijn we 2 jaar verder. Is er nog iets met de verklaringen van Murcielago gedaan? En met die van Kuros? Heeft men nog verder gezocht na zijn dood (familie, advocaten of vrienden) en na de vele wissels bij CWB. Heeft Murcielago en David Van den Steen vermoeden dat Aalst zou kunnen gelinkt worden met louche activiteiten in Overboelare, Everbeek, ... vanaf jaren 70? Bepaalde mensen uit dat groepje waren biseksueel en Aalst was toch wel the place to be voor homoclubs en zelfs drugsdiscotheken. Dingen die je in die tijd toch enkel maar in louche Brusselse en Antwerpse buurten tegenkwam (volgens mijn ouders toch).

En tegelijkertijd konden ze er misschien de drugs van Farcy slijten. Een link met Podevijn is niet bewezen maar ze zitten toch allemaal in hetzelfde wereldje ... Zaakjes worden te groot en lopen uit de hand, manipulatie, verliezen realiteitszin, ... Wat denk je van bende Farcy, één die nog steeds ongegeneerd met zaken bezig is. Vlak na de drugs for weapons periode vertrekt hij en doet aan de andere kant van de wereld vrolijk verder voor eigen rekening en mag net als voormalige bende Haemers gewoon verder doen.

Hoe laat je mensen zo lang zwijgen? Uit vrees voor hun leven of omdat ze dan alles kwijtraken?

Daarnaast erger ik me enorm aan de idolisering van Bende Haemers in media wat echt wel slag in het gezicht moet zijn voor degenen die hem in Aalst gezien hebben. Ik wens jullie nog steeds veel sterkte.

Ook Merovinger zijn verhaal staat nog open. Is daar al actie op onder genomen?

Mocht Murcielago of andere ooggetuigen dit lezen, er staat op de smoelenboek-pagina van het ex-jeugdliefje van Pat. H. een afbeelding van een blonde man. Op het eerste zicht zit hij er smal en lang uit, type met ijzige blik. Ik heb het over de dochter van Brusselse peetvader Michel Dewit.

Het is inmiddels drie jaar geleden sinds de laatste post van Murcielago. Heeft hij middels een PB nog contact onderhouden met één van de forumleden?

Effe vraagje tussendoor, wie van de forumleden zijn indertijd aanwezig geweest bij de ontmoeting tussen Kuros en Murcielago?

278

Kuros en Renne heb ik ooit ontmoet. Murcielago wou afkomen naar een forumbijeenkomst in Temse, een 6 à 7 jaar geleden. Hij is toen niet verschenen, en een hele tijd van het forum geweest.

Raf, bedankt voor de info. Één opmerking van deze "heer" heb ik nooit begrepen: H. had 2x de gelegenheid om David het genadeschot te geven, integendeel hij sloeg met de kolf van zijn wapen.

Kinderen vermoorden is not done in het milieu. Je moet er van uitgaan dat Rebecca een ongeval was. En hij nadien voor dilemma stond. Van Overijse weten we het niet of het dezelfde persoon is die op het kind heeft geschoten.