Ondertussen zijn we 2 jaar verder. Is er nog iets met de verklaringen van Murcielago gedaan? En met die van Kuros? Heeft men nog verder gezocht na zijn dood (familie, advocaten of vrienden) en na de vele wissels bij CWB. Heeft Murcielago en David Van den Steen vermoeden dat Aalst zou kunnen gelinkt worden met louche activiteiten in Overboelare, Everbeek, ... vanaf jaren 70? Bepaalde mensen uit dat groepje waren biseksueel en Aalst was toch wel the place to be voor homoclubs en zelfs drugsdiscotheken. Dingen die je in die tijd toch enkel maar in louche Brusselse en Antwerpse buurten tegenkwam (volgens mijn ouders toch).
En tegelijkertijd konden ze er misschien de drugs van Farcy slijten. Een link met Podevijn is niet bewezen maar ze zitten toch allemaal in hetzelfde wereldje ... Zaakjes worden te groot en lopen uit de hand, manipulatie, verliezen realiteitszin, ... Wat denk je van bende Farcy, één die nog steeds ongegeneerd met zaken bezig is. Vlak na de drugs for weapons periode vertrekt hij en doet aan de andere kant van de wereld vrolijk verder voor eigen rekening en mag net als voormalige bende Haemers gewoon verder doen.
Hoe laat je mensen zo lang zwijgen? Uit vrees voor hun leven of omdat ze dan alles kwijtraken?
Daarnaast erger ik me enorm aan de idolisering van Bende Haemers in media wat echt wel slag in het gezicht moet zijn voor degenen die hem in Aalst gezien hebben. Ik wens jullie nog steeds veel sterkte.