Re: Christiaan Bonkoffsky
Is recente aftreden van enkele politici toeval?
Laurette Onckelinx
Joelle Milquet
Turtelboom
Overlijden bekend criminoloog uit Gent? Autopech Vermassen?
Heb je niets beter te doen?
Eigenlijk moeten we niet ver meer zoeken. Wie dat denkt dat Christiaan Bonkoffsky er niets mee te maken heeft gelooft nog in Sinterklaas.
Sprake van een reus met visserhoedje en bril. Bonkoffsky droeg in zijn vrije tijd vaak een visserhoedje en had een bril.
Link met Groep Diane en rijkswacht. Bonkoffsky zat bij de vroegere Groep Diane en Rijkswacht
Had toevallig vrij tijdens overvallen Bende van Nijvel
Dronk graag. Wat verklaart dat het kon dat hij zich lazarus zoop (stress) en zo op alles schoot wat bewoog (bewegende reclamepanelen, auto's, mensen, ...).
Was carnavalist, verkleedde zich graag. Daarom carnavalsmaskers als cover gebruikt.
Wapens door spelende kinderen gevonden in Osbroek (achter Delhaize). De schietclub waar Bonkoffsky vaak vertoefde in de Termurenlaan te Erembodegem lag op een steenworp van het Osbroekpark
Meerdere mensen in het complot. Groep mensen uit de streek van het Aalsterse. Groep mensen uit de streek van Nijvel. Dit verklaart de muziekaanvraag bij radio Amigo voor 'de bende van Hofstade' (startsein voor de mensen uit Aalst).
Even ter zijde ook had ik ooit ergens gelezen dat er ergens in Erembodegem een safehouse zou geweest zijn, kan iemand dit bevestigen?
Ik denk dat er echt teveel elementen richting hem wijzen.
Mooie samenvatting. Voor mij is het zeker dat hij deelnam aan bepaalde raids.