In die tijd woonden Rijkswachters ook in een soort buildings waar ze bijna gratis mochten wonen. Met hun vrouw en kinderen. Als ze stout waren werden ze botweg overgeplaatst van Arlon naar De Panne. Maar voor de rest kwamen ze niks te kort. Bonkoffsky zijn pa was militair, wat verklaart dat Bonkoffsky al op jonge leeftijd met drank en wapens in aanraking kwam.
Wat ik raarder vind is hoe die drie jongeren aan een magneet van pak 300 kg raakten? En dan ook nog plots laat ons zeggen die kisten opvisten. En die ergens in een tuinhuis wegstopten. Ik vind het ook spijtig voor Eddy Vos. In 2010 was ik erbij. Wat ze deden is met duikers met een koord ongeveer 150 meter aftasten, geen cm moet er gemist zijn. In die 150 meter.
Lui als Lionel Ruth gaan achtereen niet meer in de ordediensten thuishoren. Misschien is het beter om dergelijke lui op vervroegd pensioen te sturen. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
Via crowdfunding zou je die bv. de hort op kunnen sturen. Als ik je maar niet meer zie! Ga gewoon met ons geld naar Monaco, no problem. Zuip het op of ga naar de hoeren. Maar blijf van onze spullen af.