Re: Feedback
Ondertussen zijn er al 50 nieuwe forumleden bijgekomen sinds de publicatie van het nieuws rond Bonkofsky. Niet slecht.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback
Ondertussen zijn er al 50 nieuwe forumleden bijgekomen sinds de publicatie van het nieuws rond Bonkofsky. Niet slecht.
Nu dit forum drukker bezocht wordt en we meer zinvolle bijdrages maar eveneens ruis kunnen verwachten, lijkt het me misschien tijd om de volgende stap te maken.
het formuleren van bepaalde hypothesen/theorieën
het ordenen en rangschikken van alle informatie die hierbinnen past of deze theorieën net tegenspreekt.
Dit kan zowel van onderuit gebeuren:
nl. o.b.v. de (chronologie) van de gekende feiten en bewijsstukken
vervolgens getuigenverklaringen (die natuurlijk minder bewijskracht hebben)
vervolgens interpretaties bv van onderzoekers, de profiling
Als van bovenuit nl. door het eerst formuleren van theorieën en om te kijken wat daar dan in past. Het kan ook een theorie zijn die alles integreert. Mogelijk kunnen we mekaar vinden.
Welnu ik zie dat het forum in die zin versnipperd is. Je kan nl zowel bij "hypotheses" een theorie posten. Erger nog, die theorieën dragen de naam "theorie van forumgebruiker x" - dat draagt natuurlijk niet bij aan enig overzicht omdat je dan op het topic moet klikken om te zien wat er staat. Daarnaast heb je het topic "onderzoekspistes" wat over hetzelfde gaat.
Het feit dat je kan kijken naar de datum van de gebeurtenissen (veelal vermelding plaatsnaam en datum, zonder melding in de titel van wat hoofdfeit was wat er zich toen afspeelde zorgt voor hetzelfde euvel mi en draagt niet bij aan de transparantie of efficiëntie). Dan nog het feit dat je van één datum en voorval zowel foto's - robotfoto's - bewijsmateriaal - getuigenissen - verklaringen - onderzoeksdaden - krantenartikels - ... hebt en deze allen in verschillende topics moeten teruggevonden worden, draagt hier eveneens niet aan bij dat de puzzel gelegd kan worden.
En na al die jaren lijkt het me wel tijd om een versnelling hoger te schakelen en de puzzel te leggen. Het fragment op het nieuws dat we vandaag te zien kregen van de hoofdspeurder uit Bergen geeft me geenszins vertrouwen dat de speurders de puzzel zullen kunnen (willen?) leggen.
Zie dit aub niet als kritiek. Ik vind de opbouw van het forum op zich goed en het zou anders verwarrend worden, maar er is ook nood aan een deel integratie mijns inziens waar alles kan samenvloeien.
Ofwel eindigen we hier net zoals in het bendedossier: allemaal losse sliertjes spaghetti die niet samenhangen en allen naar iets anders wijzen. En op 5000 slierten is er misschien maar 1 echt relevant. Al de rest is ruis.
Eindelijk rust voor je mero.
In het verleden stonden hier documenten en/ of foto's van de leden van de bepaalde schietclubs in het Brusselse. Was onder rubriek Michel Leurquin dacht ik, maar deze zijn nu niet meer beschikbaar. Worden er hier geregeld afbeeldingen gewist om technische reden?
De foto's op het forum zijn hotlinks. De foto's worden elders gehost en niet door "bendevannijvel.com". Als de andere site (de hoster) de foto verwijderd dan kan je die hier ook niet meer zien.
Spijtig dan. Ik vond die lijst altijd interessant.
Zou hier naar gekeken kunnen worden aub? Misschien respons andere forumleden? Ontwarren we de knoop of niet?
Misschien is het al gevraagd en zie ik het niet meteen; of het is toch mogelijk maar ik kan niet uitdokteren hoe ... Is het mogelijk om een geplaatst bericht, alsnog aan te passen?
Wim, wegens redenen - die hier al aan bod zijn gekomen - is het niet mogelijk voor leden om hun berichten aan te passen. Als je een fout hebt gemaakt, mag je dit altijd naar mij mailen en dan pas ik het aan.
Zou hier naar gekeken kunnen worden aub? Misschien respons andere forumleden? Ontwarren we de knoop of niet?
Ik apprecieer je feedback maar ik heb momenteel geen tijd om dit te bekijken. Dit zal waarschijnlijk iets zijn voor volgend jaar.
Ben hoe kan het als ik op Images druk de volgende melding krijg:
Administrators have the ability to enable or disable the display of images in posts and/or signatures.
Bedoel je de link naar 'Images' rechts boven de reply box?
You may use: BBCode Images Smilies
Dat is een link naar de help sectie die standaard met de forum software komt (je ziet het ook in de url als je erop klikt).
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback