Re: Rijkswacht
We mogen blij zijn dat we Vermassen hebben (zij die het willen oplossen)! Het onderzoek lag dood en begraven, op het forum zelfs dagenlang geen post. Kijk maar wat hij heeft berijkt op heel korte tijd! Nogmaals, dit is allemaal dankzij Vermassen.
Tja, ik bekijk het iets anders:
De getuigenis van minister Koen Geens heeft toch één en ander ontkracht van de stellingen die Vermassen in zijn eerste interviews in de pers naar buiten heeft gebracht
Vermassen schrijft een boek en plots komt hij naar voren met 'de reus', een verhaal waar iig een hoop vraagtekens bij te plaatsen zijn
Plots heeft hij de gouden tip binnengekregen, 2 weken geleden, dat zegt hij op de boekenbeurs aan TV Oost (en in de VTM studio). En dat blijkt een tip te zijn die zijn client David VDS reeds 2 jaar geleden aan de onderzoekers heeft meegedeeld (zijn woorden). Zie mijn post van midden september 2015 in het topic Aalst. Ik heb die audio files hier deze middag nog eens zitten beluisteren.
Ja, omdat Vermassen spectaculaire verklaringen aflegt in de pers is er nu idd plots weer aandacht voor de zaak. Dat is zijn verdienste. Maar voor de inhoud van al zijn verklaringen en zijn opportunisme heb ik veel minder begrip.