luk paard wrote:ik geef je gelijk hoor Bossi maar om eerlijk te zijn ik ben niet foutloos en ik bedoelde dus dat ze de streek kenden in die zin van ofwel in de streek vaak vertoevend en/of inderdaad de streek grondig verkend want dat is echt een noodzaak hoor!
En dus is de vlucht en/of het schuilen ook grondig voorbereid...overigens net zoals de auto's en de wapens en de doelen ook.../...En het moet dus echt heel veel tijd gekost hebben want alles met kaart en kompas bij wijze van spreken!Immers een GPS bestond nog helemaal niet!
No hard feelings, luk paard. Een vergissing of een kleine vergissing is menselijk. Wie zijn laatste fout heeft gemaakt leeft niet lang meer. Er is alvast geen betwisting over een grondige kennis van de streek. Helaas was er inderdaad nog geen GPS. Dit zou het onderzoek al een positieve richting kunnen uitsturen.
zeno wrote:Bossi je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze. MB was een wapenfreak en geen wapendeskundige
No problem.
Leo wrote:En om het beleefd te vragen: Willen sommige forumleden eens stoppen met afkortingen van de ons reeds bekende namen te gebruiken. Dat werkt verwarrend, ook voor nieuwkomers! Dank U!
We zullen er rekening mee houden. Hoewel Pdk en Or toch wel zeer gebruikelijke afkortingen zijn, Leo.