Re: Theorie club_le-happy-few
Ik heb het in vorige post over huis Rebecq.
Matthys is idd te Everbeek, wat men in de volksmond "Het Kasteeltje" noemde, en waar dus allerlei bizarre feestjes doorgingen.
Hij baatte dus de Little David uit, ligt in de draai als je via Geraardsbergen viaduct af komt en via Grote Weg richting Lessines gaat.Lison woonde eerst Overboelare (?) en nadien in afgebakende villa te Goeferdinge. Zijn winkel was te Overboelare (Grote Weg) voor de Colruyt. De Colruyt is er nog steeds. De grond was oorspronkelijk van hem maar heeft hij dus verkocht/verhuurd aan Colruyt toen die wilden uitbreiden. Hij was reservepiloot voor Armand Coesens (drugs for weapons).
Dan is er volgens Zenga nog die Van De Vijver, ook van kledingmerk die ook gepakt is voor drugs. Wonende te Elst vlakbij Goeferdinge, Overboelare, Everbeek.
In Moerbeke Geraardsbergen is er ook een drankcentrale waarveen één van de zoons/familieleden straaljagerpiloot was. De zaak is enkele jaren verkocht nadat de zoon opgepakt was voor heroïnehandel/trafiek (?). Er zou daar toen een razzia geweest zijn.
Nog in Overboelare is er denk ik zo'n 10 jaar terug een videotheek gesloten waar men in drugs handelde. Het adres ... u mag twee keer raden: Grote Weg.
Ook het vliegveldje ligt in de nabijheid. Btw: Ik kan de villa niet lokaliseren op Google Earth, iemand?