Re: Feedback
Ben, kun je het aub niet vereenvoudigen om foto's te plaatsen?
Nee.
Is het mogelijk om een icoon bij uw naam te zetten?
Nee, die functie heb ik uitgezet en vermits het weinig meerwaarde heeft, ga ik het ook niet aanzetten.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback
Ben, kun je het aub niet vereenvoudigen om foto's te plaatsen?
Nee.
Is het mogelijk om een icoon bij uw naam te zetten?
Nee, die functie heb ik uitgezet en vermits het weinig meerwaarde heeft, ga ik het ook niet aanzetten.
Ben, kunnen we geen icoontje naast onze naam zetten?
Ben heeft daarop al geantwoord. Een icoon heeft ook geen enkel nut. Dus liefst geen icoon en de site mooi netjes houden aub.
Sorry Ben, ik had je antwoord niet gelezen, nut heeft het niet maar vrolijkt wat op.
Ben, klopt het dat de zoekfuctie niet goed werkt? Kan bepaalde post en/of formleden niet meer opzoeken.
Morue was 31, Haulotte 33 toen ze gedood werden. Agenten/Rijkswachters ... Willy Acke was 39 toen hij vermoord werd (niet bewezen, wel sterke aanwijzingen in die richting). En dan heb ik het nog niet eens over de landgenoten/getuigen/nabestaanden die eenzelfde lot beschoren was, ongeacht hun leeftijd.
Pijnlijke vaststelling ... misschien een topic openen voor diegenen die lang gezwegen hebben (maar nog in leven zijn) en op één of andere manier toch hun verhaal willen/durven vertellen.
Je weet maar nooit ...
Een hele dikke mercie aan Ben die zijn kostbare tijd opoffert om deze site draaiende te houden. Je doet dat goed Ben ga zo door. Omdat het ook eens positief gezegd mag worden; bedankt Ben.
Bedankt voor je berichtje. Ik moet wel toegeven dat ik de laatste weken minder tijd heb geïnvesteerd in de site dan ik zou zelf willen. Dit vanwege een drukke periode (waar ik niet over ga uitweiden ). Ik hoop de komende weken en maanden terug meer tijd te kunnen steken in de site.
Gezien de perikelen van de laatste tijd wil ik dit even naar boven halen. Ik ben de flauwekul van het laatste jaar meer dan beu. Dit dient te stoppen, of ik vraag om mijn profiel te deleten. Met de bende tooghangers en kermisklanten die dit forum bevuilen en om zeep helpen doe ik niet meer verder.
Bende van Nijvel → Mededelingen → Feedback