Re: een mening: niks meer niks minder
Beste luk paard, verdiep je in de materie. Begin met de jaren zeventig en dan zie je de verstrengeling. Ja zelf, met name over landsgrenzen. Lang leve internet.
Ik weet dat velen dat hier zo zien, nl het grote complot en dat al vanaf de jaren na de WO2! Ik geloof hier niet in! De redenen hiervoor haalde ik al meermaals aan en ik sta overigens niet alleen in die gedachtengang!
En het is nu wel zo dat door die gehele complotgedachten hier het kluwen zo groot is geworden dat een kat haar jongen niet meer vindt. Zelf ga ik er nog steeds van uit dat het allemaal veel eenvoudiger ligt en jawel ik weet dat er veel via internet te vinden is maar ook heel veel dat louter verhalen zijn/dromen van fantasten
EN
jawel dat er politiek en zakelijk zeker (en dit over heel de wereld) smerige spelletjes zijn gespeeld om geld en macht en nog meer geld om nog meer macht (en ook dat zegde ik vaker) en dat daarbij moorden zijn gepleegd!!
DAT is zeker en vast zo doch dit is losstaand vd Bende van Nijvel denk ik.
+
Politieke moorden en grote fraude met afrekeningen in de "zakenwereld" (en natuurlijk het verband politiek/zaken) zijn er dus zeker geweest en zullen er blijven zijn!
+
Bendes die overvallen plegen zijn er ook zeker en zullen er altijd zijn en ja de Bende van Nijvel is er een die op een ongelofelijke moorddadige en met nooit eerder gezien geweld tekeer is gegaan!
In beide gevallen is er chantage etc en dus doofpot/bescherming van toepassing