luk paard wrote:En ik startte dit item in een topic dat zich hiertoe speciaal leent en dus mag ik hier wel reageren zoals ik wil mits dat beleefd blijft en dat is wel zo en ik vraag aan de reageerders dit ook naar mij toe zo te willen doen!
Of is dit teveel gevraagd???
Het is duidelijk dat ik op je paardenteentjes getrapt heb, maar dat is niet mijn insteek.
Het gaat er mij om, dat het forum niet over jouw of mijn mening gaat.
De bedoeling is om zaken over de Bende van Nijvel boven water te halen en indien mogelijk mee helpen aan de oplossing van het: Wie, Wat, Waar, Wanneer,Waarom en Hoe, de 5 w's en de H.En wat reeds gesteld door jou en je vriendje Zeno tot nu toe zonder resultaat.
Dat zal ook moeilijk zijn, omdat er iedere keer nieuwe stoorzenders komen die niet meedenken met wat reeds bovengehaald is, maar wat ik reeds vertelde in mijn vorige posting, zonder kennis van het onderzoek, zonder zich te verdiepen in reeds vaststaande feiten, hun 'persoonlijke' mening proberen door te drijven, gelardeerd met onzinverhalen waar niemand een touw aan vast kan knopen. Daarbij iedereen schofferen, die wel een staat van dienst op het forum hebben met het opduiken van feiten en tegenstrijdigheden en soms zelfs direct betrokken waren bij of rondom de gebeurtenissen toegeschreven aan de Bende van Nijvel, zoals hier LEO, die je woorden in de mond legt en gelijk laat blijken dat het om jou mening draait, niet om de waarheid.
Lees nog maar eens terug:
LEO is duidelijk een vastgeroeste mening toegedaan dat slechts enkelen de goede kijk op de zaak hebben en de anderen dus maar hun bek moeten houden??
(vraagteken hoor...u kent het antwoord)
Wel ik doe dat niet en spreek vrijuit en ja mijn kijk is anders dan de meesten hier edoch ik hoef daarom niet te zwijgen! Overigens deel ik mijn analyse hier op de goede plek en staat eenieder het vrij om dit te doen!
En ik ben dus geen "gelover" van al dat geheime-diensten-gedoe en groots/groot complot van extreem rechts geleid door de RW en politici die VDB (ze hebben mijn pijp afgepakt wet u wel) tot keizer wilden promoveren al zou de brave man zelf dit pas een uurtje of zo vooraf vernemen etc.....
Neen, aan dat gefantaseer doe ik echt niet mee....mea cula mea culpa
Maar dit wil niet zeggen dat die mensen niet het recht hebben dit te posten en te verkondigen overal doch ook ik heb het recht mijn mening te ventileren!
En tot nu toe is er niks bewezen!
Over wat jij noemt 'gefantaseer', heb ik een andere mening. LEO, is iemand die reeds lang op het forum actief is, iedereen in zijn waarde laat en duidelijk een toegevoegde waarde heeft bij veel topics, hetgeen ik van u, tot op heden niet kan zeggen. Stel u iets bescheidener op en luister ook eens naar de mening van anderen. Je enthousiasme is groot, als je echt iets in het onderzoek wil betekenen lees je dan in, verdiep je in de feiten en kom dan met gedachte en ideeën over wat er gebeurd is of kan zijn.