Poehh wat een zootje hebben ze er hier vanmiddag weer van gemaakt en dan bedoel ik zeker niet Luc paard ! Los van zijn ideeën, welke in grote mate ook de mijne zijn, is hij niet iemand die zijn mening absoluut wil opdringen. Dat is net hetgene wat andersdenkenden er hier van willen maken omdat hun hypotheses van jaren en jaren maar geen vaste grond vinden. Zielige vertoning. Luc brengt misschien niet het liedje dat jullie willen horen –dat is zijn goed recht- maar niemand is verplicht om dat als verplichte lectuur te aanzien.
@ Insider
Wat jij schrijft is zo kinderachtig :
Dat “wij” niet meedenken,
Dat “wij” ons niet verdiepen,
Dat “wij” schofferen,
Dat “wij” niet meegaan in jouw hele WNP verhaaltje tot in den treure toe hier herhaald,
Dat “wij” niet blablabla
Je hebt een kort lontje Insider maar dat is niet verwonderlijk voor uiterst rechts georiënteerde lui (mijn mening !)
Het stopt hier.
@ Bossi
Het spijt me dit nu te schrijven want in vond je stukken maarmaals de moeite waard maar wat je nu doet met Luc is rampzalig voor de vrije mening van iedereen. Je jaagt iedereen weg die met een andere kijk naar deze overvallen kijkt met de woorden : triest, geloofwaardigheid missend, rammelende analyse enz. terwijl het helemaal niet zielig is om je eigen mening te herzien en ze bij te stellen. Van hoogmoedigheid gesproken. En dan nog een dodelijke zinnetje om je boven Luc te verheffen : “Beste, ik doe al jaren strafrechtelijk onderzoek en nog wel in een bijzondere afdeling. Ik hoef daar niet verder over uit te wijden.” Onder de gordel kerel.
@ Luc
Laat je niet wegwaaien door deze heren ! Je mening wordt wel gewaardeerd !