Re: Hypothese Cobra
Inkomend bericht uitgaande Cobra dd. Zaterdag 20 januari 2018 om 21.23 uur, met verzoek tot plaatsing.
Bericht Cobra:
Aan insider
Ik heb met belangstelling je meters lange info gelezen.
Op het forum gelden regels die melden dat men de echte naam enz. niet mag melden. Jij komt af met inhouden van brieven aan de o.r. met een identiteit erop.
insider schreef:
Cobra wordt min of meer geïntroduceerd als een ex-onderzoeker, betrokken bij het onderzoek naar de Bende van Nijvel, die precies weet hoe alles zich heeft afgespeeld en wie er allemaal bij zijn betrokken. Geweldig, iedereen in afwachting van dat gebeuren maar wat een deceptie. In plaatst van een gestructureerd verhaal, wat je van een ervaren onderzoeker mag verwachten, lijkt het meer een kluwen van samenraapsels, neergepend door iemand die te diep in het glaasje heeft gekeken
Verder bericht uitgaande Cobra:
effen antwoorden;
1. ben geen schrijver , noch typist , noch dactylo dus typ kort en bondig (transcripts noemden wij dat vroeger) maar was vooral observator en causeur (in mijn afdeling zeer belangrijk)
2. ben pas enkele dagen op het forum geweest. Insider geeft me teveel krediet dit is duizenden posts lezen op pakweg 72 uren is te veel eer. Maar toch bedankt.
3. drink geen alcohol ( wel te veel cola), rook niet ( slecht voor de longen ) en ga niet naar de vrouwen ( is te kostelijk) Hou van rust , kalmte en werken in volledige stilte en afzondering ( lonely wolf)
4. alles wat hier verscheen komt uit analyse van PV's, memo's, nota's delta, gamma, andere nota's van magistraten die ik analyseer, de links zoekt en de puzzel tracht te volbrengen. Heb dus nooit gezegd van wat hier geschreven wordt. Het is nu éénmaal zo dat alleen speurders verbanden kunnen leggen in dergelijke onderzoeken en dat elke info hoe gek het ook mag klinken met de nodige aandacht wordt geverifieerd.
5. Dus één boodschap aan Insider: doe zo voort maar schiet niet op de boodschapper maar op de boodschap ( als je andere en betere info heb) en laat iedereen rustig zijn ding doen. Schiet dus niet op leden van dit forum die mij in verdediging nemen. En denk niet dat achter die pc een 'ziekelijke' en wat nog meer zit.
6. Zo men het huishoudelijk reglement niet volgt van de administrator en verder gaat met belagen van de boodschapper wel dan blijft er niets anders over dan het CCU verwittigen.
7. Respecteer iedereen als je wilt gerespecteerd worden
8. En zeg nu eindelijk wie erachter zit zodat ik uw info kan vergelijken met wat ik heb.
9.Misschien maak je dan ook leden "nerveus" maar de waarheid en bewijsmateriaal ( via verdwene bPV's enz.) staan in nota's van delta. Maar niemand had de links gezien behalve Cobra ( en nu de cel die volgens mij nog altijd het onderzoek voert of ben ik mis?
en als jij nu de namen en de bewijzen voorhaalt ( bv. nr. PV's; links enzoverder) hoeven wij geen vzw op te richten en kun je een check gaan halen van 250.000 € of nog beter : informeer naar die Nederlandse professor die de regering wil inhuren voor deze cold case (voorlopig begroot op 920.000 €) dus met je info zo geflikt .Of niet dus?
verras (met 2 r's) met je info. Lees nog altijd mee (als ik tijd heb)
10. I'll be back. Nadat ik u info heb nagecheckt ( vooral die Nederlandse connecties==>> heb namelijk 2 Nederlandse militairen gevonden toen in 1983 in Temse die ook aandacht hadden voor die vesten, die ook nog worden aangehaald door ene Jean Bultot ==> dus kan wel volgen op vele punten.
Ben bezig de vluchtroute van ODESSA na te gaan over je verhaal van Bouchouche (zou me niet verwonderen van die vent)
Maar alleszins bedankt voor je gedetailleerde bijdrage.
A good spy is a crazy spy.
@cobra
Bossi
wil je dat op het forum plaatsen a.u.b.