Ohla Pola! Ik gis net zoveel als al de anderen hier hoor maar ik lees met een vrije onafhankelijke en frisse kijk en durf inderdaad buiten het gekende stramien hier denken! En ja, ik las dit wel hoor wat jij hier aanhaalt maar er zijn zovele pv's en andere verklaringen door getuigen en slachtoffers (en met alle respect voor hen hoor no doubt) en zelfs mogelijke betrokken en nog steeds na al die jaren niks noppes nada nougabollen!
Kortom, ik durf echt wel anders kijken en tussen de regels van de informatiestroom die een informatiestorm is hoor en waarvan nog helemaal niks dus tot iets wat nog maar op een oplossing lijkt heeft geleid. Dus tja?
En wees gerust, ik las wat jij hier aanhaalt dat ik niet zou hebben gelezen hoor en geloof mij ik ben tevens geen idioot en schrijf mijn mening jawel net zoals jij dat doet! Is volgens mij echt niks verkeerds mee maar ik zou dan wel willen dat jullie mij bejegenen als een normaal mens die weldenkend is ook net zoals ik doe met jullie en steeds zeg dat ik niks tegen jullie kijk op de zaak heb maar, dat ik wel anders kijk! Is hier iets verkeerds mee of is het opnieuw van dattum en verwijten dat ik niet lees en niks weet etc.
Komaan zeg en weet je wat ik antwoord dan? Dat ik hier al heel veel fantasie heb gelezen maar dat er nog helemaal niks is bewezen ondanks dat er al al heel veel ronkende verklaringen in een of ander PV vastgelegd zijn en afgelegd zijn voor bendecommissies etc. We staan nog nergens en echt helemaal nergens met al de tot nu toe aangehaalde theorieën en neen ook niet met dat wat ik hier stel edoch, waarom mag ik geen recht hebben om te doen wat jullie doen?