een voorbeeld:
toen ik begon op het frans forum op 7.11.2017 vond ik via de site een link naar een Dos Pinon
deze link bestond als sinds 2014 ( Deprêtre die het volledig dossier + de rest bezat stierf in 12.06.2012.)
iemand heeft dit dossier in gescand en op het net gebracht.
Dus sinds 2014 konden vele forumleden dat dossier lezen en wat was hun final analyse : ZIP.
geen data analisten op het forum.
na verder onderzoek op het internet kwam ik op 1 vreemde link uit in november 2012 ( geen directe herkenning dos pinon).
Toen ik daar opdrukte moest eerst lid worden , betalen voor het downloaden . Het betrof hier het 'ongekuiste' dossier Pinon
en daarna nog 7 andere links gevonden na dit ' virtuele ongekuiste' dossier.
Immers in de bende commissie hebben alle magistraten, met Deprêtre op kop, + Rijkswacht officieren + leden van de PJ bxl ( commissarissen en anderen ) onder ede verklaard dat er ofwel geen dossier Pinon bestond ofwel een afkooksel met zever waarop de voorzitter vroeg waarom dan dergelijk dossier onder slot en grendel en in de kelder verbergen???
Men heeft zelfs geen hersenkronkels nodig om te begrijpen dat het hier gaat om een samenzwering op hoog niveau.
Maar om wie te beschermen????
wie was de belangrijkste persoon in het dossier Pinon?
en waarom die bescherming = het enige dossier met nevenschade = 3 "gecamoufleerde zelfmoorden".
Wie deze link niet ziet of begrijpt?? tja moet een ander beroep kiezen zeker.
En zo zijn er nog vele andere vuile smerige leugens en valsheid in geschrifte : waarheidsgetrouw( niet zoals die gefingeerde om een "klokkenluider" te "naaien")
Als dit forum gesticht is om de "camouflages" in ere te houden wel dan blijf ik maar bij mijn leest.
En wat betreft: de kronkelingen: geef dat toe maar het is meer een "genen" geval.
Volgens medisch verslag: jaren 90: super begaafdheid ( spreken) ,meer begaafdheid = schrijven
deze commissie is dus te laken; niet de onderzochte persoon
maar dat dient hier niet te sprake te komen.
Wil dus de kronkelingen uitleggen voor één keer en de laatste keer ( geen relevantie met het forum hier)
@La Cosa Belgica