Re: Hypothese Cobra
@ cobra
Dat je op het einde bent gekomen betwijfel ik want dat heb je al zo vaak beloofd. Ik heb je schrijfsels ook gelezen maar Raes (86) en Smets, Jandrain, Vanden Boeynants, & Co waarover jij schrijft zijn niet meer onder ons. Wat wil je dan? Een traliewerkje rond hun graf? Gaat dan die frustratie tanen?
Je bent helemaal niet begaan met de dodelijke slachtoffers van de overvallen. Want indien dat het geval was geweest had je jacht gemaakt op de planners, op de overvallers, op zij die de trekker overhaalden, op zij die onschuldige mensen de dood injaagden (wat niet eens noodzakelijk was tijdens hun rooftochten) en de nabestaanden met een levenslange pijn en leegte opzadelden!
Wie knalde op C. Haulotte, op J. Broeders & zijn vrouw, op M. Morue, op J. Fourez en E. Dewit, op F. Vermaelen, op J. Szymusik en M. Slomka, op R. Engelbienne, op G. Platanne, op B. Djuroski, op R. Van Kildonck, op J.P. Bussiau, op S. Notte, op L. Bennekens, op Léon Finné, op E. Nys, op D. Nys, op M.J. Mulder, op M.T. Van den Abiel, op G. Van de Steen, op R. Van de Steen, op G. de Smet en op J. Palsterman?
Mocht er een nobel doel in uw posts schuilen, zou u tijd en energie hebben gestoken om op deze mensen hun vragen een antwoord te vinden i.p.v. schimmige epistel-gevechten met Smets, Beaurir, Vanden Boeynants, Deprêtre en voor mijn part de koning van jakkamakka. Hun nabestaanden wat kloten? Allemaal voor jouw ego te zalven? Neen je bent zo egocentrisch dat je enkel verhaal wil halen op mensen die jou je hele leven links hebben laten liggen. En je sleurt er hier nog een paar anderen (ze zijn makkelijke meelopertjes en ze hebben het niet eens door) mee de vernieling in. Goed bezig kerel!