Re: Kester
En zoals nu loopt - o.a. het verhaal van cobra - wordt het alsmaar meer duidelijk dat Kester best zou kunnen.
Kan je me even helpen met het bericht welke rechtstreeks of zelfs onrechtstreeks naar dit kan verwijzen? Ik kan het niet vinden en kan ook niets vinden die “tussen de regels” als zijnde geïnterpreteerd kan worden. Het enige wat ik er over kan vinden in het “Hypothese Cobra” topic, dat is jijzelf die dit oprakelt (zoals je om de zoveel tijd wel eens doet) maar er verder door niemand reactie op komt.
Niets spreekt het tot nu toe tegen.
Dat is natuurlijk wel extreem gemakkelijk op die manier. Niets spreekt het tot nu toe ook tegen dat ze zich hebben verscholen in Bobbejaanland (bij wijze van spreken!).
Nogmaals; zoals ik reeds in een bericht hier op 23-11-2017 schreef: neem contact op i.v.m. de “verlaten” militaire basis, met de vraag wanneer deze effectief verlaten werd en wanneer deze niet meer bewaakt werd. Als ze bij de gemeentelijke dienst van Gooik niet kunnen of willen antwoorden, contacteer dan gerust Defensie op het adres wat ik in dat bericht van 23-11-2017 gaf. Wees duidelijk en zeg er gerust bij waarom je dat wil weten. Dit zijn geen staatsgeheimen of brengt hun veiligheid hedendaags niet in gevaar. Defensie is over het algemeen veel toegankelijker en transparanter in verband met zo’n inlichtingen dan dat men zou vermoeden. Het zou me sterk verbazen moesten ze niet antwoorden op je vraag. Doen zou ik zeggen, want wat ik hier schrijf geloof je toch niet.