Een boodschap die ik graag aan de steunende lezers wil meegeven. Steeds positief blijven bekijken. Er is totaal niets mis met een forum wanneer gegevens worden uitgewisseld, vergeleken en eventueel aangepast. En net daarvoor waarschuwde ik voordien over de ongerustheid en de zenuwachtigheid dat we konden opmerken. Zowel op als achter de schermen. De vraag hoeven we ons niet te stellen waarom wij worden afgeschoten indien er in ons onderzoek en tussenkomsten onwaarheid zou zijn. Persoonlijk beperk ik mij dan nog tot het strikt minimum over de vrijgave van gegevens en welke gegevens naar voorkomen.
Ten tweede : ze nemen de boodschappers aan maar de werkelijke boodschappen worden opzettelijk genegeerd. Dit is niet zonder enig belang.
Ten derde: Kunnen we voorbehoud nemen ingevolge de gedragingen van Zen(r)o's ingevolge de rechtspleging voorzien bij Wet van 26 juni 1990, inzonderheid en overeenkomstig art. 5 - 23 en inzonderheid art. 5§2 houdende eveneens de Wet van 26 juni 1990. Niet alleen ter bescherming van mijn persoon, mijn collega's of mijn medewerkers die zich op vrijwillige basis hun werkzaamheden verrichten, maar ter bescherming van de maatschappij.
Beroepshalve stel ik nog steeds mijn volste vertrouwen in mijn team, Luc, Dries, Marco, Fabienne, Wouter, Kris, Celine, Bernard, Wim, Jan, Peter, Jaques, Ivo, Gert, Pieter en Anja.
Aangezien dat veel lezers zich storen aan zeno zijn gedrag en nietszeggende geschriften die geen enkel positieve bijdrage leveren aan het forum, heb ik heden niet nagelaten om de moderator forumbeheerder hiervan schriftelijk in kennis te stellen.
Tombe en HC4L, ook namens het team, bedankt!!