Re: Verhaal van Insider
Cobra, voor de goede orde, wat betreft je vragen. Dat was toch niet nodig? Jij weet daar alles van? jij was toch de man met de James Bond licentie, die bij alle vergaderingen aanwezig mocht zijn en overal toegang had? Waar heb je mij dan voor nodig?
Ik heb je al meermalen verteld dat je alleen onzin aan het vertellen bent op deze site, met wat feiten die je hier hebt opgeduikeld. Ik zal je daar een voorbeeld van geven. De vermommingendoos van 'Bouhouche'. De enige die hier volgens mij aan gerefereerd heeft, ben ik. Wil je mij overtuigen van je kennis, vertel dan eens hoe die doos eruit zag. Je kunt je informatie naar Ben sturen, dan doe ik dat ook. Als je versie klopt krijg je van mij alle informatie. Ook over de knopen waarmee Vanden Eynde was vastgebonden.
Misschien dat je mijn verhaal aan de cel Waals Brabant nog eens moet lezen, in plaats van onder de naam 'Nostra', hier verder te komen shoppen. Werkt jullie nieuwe ditatoriale site dan toch niet zo goed?
Over de vraag over samen met jou naar Spanje te gaan. Met wie ga ik dan naar Spanje, wat heb jij toe te voegen? Ik ben geen begeleider van psychiatrische patiënten, daar zijn andere instellingen voor.