zeno wrote:Mijn oprechte dank cobra +++ dat je mijn posts zo grondig doorleest. Was me daar niet van bewust.
Moet bekennen (sorry) dat ik die van u al enige tijd niet meer volg. Kreeg teveel een déjà vu gevoel.
Maar nu on topic hé. We hadden het over het feit dat de SV als instantie niet de bedenker was van de overvallen, maar dat ze door hun informanten wel getipt kunnen zijn geweest dat er weer iets op til was. Helaas valt de waarheid omtrent dit laatste feit niet meer te achterhalen want de man in kwestie rust al enige tijd in vrede.
En vergeef het mij beste mensen maar, dit is eigenlijk toch wel een heel zinvolle reactie die zeno hier geeft!
Daarop aangevallen worden getuigt van weinig tact en respect!
Deze reactie is zowat de enige reactie mogelijk op de tip en de bijhorende commentaren van een heleboel mensen te hier want, niks is bewezen noch kan er iets gechecked worden nog.
Kortom met de reactie is helemaal niks verkeerd integendeel zelfs.
Dit mag toch ook wel eens gezegd worden kwestie vd voetjes op de grond te houden!
Dat velen vd forumleden afhaken omwille van opmerkingen zoals zeno en anderen waaronder ik hier wel eens doen is nonsens. Allicht spreken de meesten zich niet uit over de uitlatingen vd complotaanhangers tov de " andersdenkenden" omdat eigenlijk duidelijk is welke de bedoelingen zijn van die aanvallen. Namelijk een ieder die het niet met hen eens is/hen naar de mond praat af te doen als zijn het idioten (hier komt het wel op neer) en ja om daar verder op in te gaan/in mee te gaan bedanken dan velen. Geheel begrijpelijk zelfs.
Voetjes op de grond houden mensen en het gezonde verstand hanteren en dan zien wat er na 35 jaren eigenlijk al echt bewezen is aangaande de theorie van een complot van extreem rechts, de politie/vooral Rijkswacht, drugs- en mensensmokkelaars, wereldwijde actieve coupplegers en huurlingen, machtige zakenlui, geheime diensten van diverse landen van hier tot in Afrika, wapenhandelaars etc. en dit alles met 1 gemeenschappelijk belang en een geoliede samenwerking en het eeuwige stilzwijgen. Er zijn dus tientallen betrokkenen van diverse pluimage die eigenlijk concurrentie zijn voor elkaar en zich elk apart liefst hullen in zoveel mogelijk anonimiteit en al helemaal niet in het spotlicht wensen te staan!
En niemand praat...niemand valt door de mand? Terwijl elk van die groepen apart elkaar wel naar het leven kunnen staan en the money (want daar gaat het vaak om) liefst van al voor zichzelf opstrijken.
Die werken dus samen en voor elkaar en krijgen dan nog de bescherming vanuit alle niveau's die mogelijk zijn?
Hoe dat allemaal kan werken zovele jaren al zonder dat er iets echt concreets en bewijsbaar wordt gevonden?
Ja, velen uit die periode zijn al overleden en de meeste levenden nog zitten niet meer op de post van voorheen , maar dus ook van die jongere generatie die hen opvolgt is er niemand die op wat " bizars uit die periode" blijkt te stuiten.
Er is niks bewezen in die complottheorie. Niet hier in Belgie en ook niet in het buitenland (en de organisatie zou toch wereldwijd vertakt zijn??)
Kijk, dan vind ik het maar normaal dat er ook wel eens anders tegen een en ander wordt aangekeken hoor.
Maar dat mag hier blijkbaar niet gesteld worden zonder voor idioot te worden uitgemaakt.
Ik wacht alleszins hoopvol op de info en de bewijzen hopelijk die nav de verklaringen van de heer ADAM zullen naar boven kunnen komen. Later dit jaar (ik las april) wordt er hierover meer gecommuniceerd.
Het duidt op het feit dat deze piste niet als onzinnig wordt beschouwd!
shoot me!
(vergeef mij de uitdrukking)