Het is zeer jammer dat men in '85 niets heeft gedaan met de tip van mijn vader. Toen kon hij misschien nog het exacte huis aantonen, nu (begrijpelijk) kan hij na meer dan 30 jaar enkel nog ongeveer tonen over een afstand van enkele 100en meters waar hij ze precies de oprit zag oprijden. Ik hoop alleen maar dat ze in Rebecq/Bierghes hun administratie op orde hebben mocht er ooit nog eens iets mee gedaan worden. Dan kan je met een namiddagje opzoekwerk de bewonerslijsten van de Route de Quenast bestuderen.
En niet te vergeten, de "jeeprijder" kan hier allicht ook nog interessante informatie aan toevoegen, helaas heb ik de indruk dat Dupont niet echt happig is om zijn bron mee te delen. Hij lijkt enkel uit op een interview wat onnodig is, Bouten heeft de getuigenis in zijn boek geschreven waar eigenlijk niet meer kan aan toegevoegd worden.
Het enige wat we over deze getuige weten is:
"Ook raken de speurders er na verloop van tijd alsmaar meer van overtuigd dat er in feite twee Golf GTI’s werden gebruikt. Een antracietgrijze, gebruikt door de drie moordenaars, en een groene, die als observatiewagen dienst deed en voorheen gebruikt werd in Overijse en Eigenbrakel. Van die laatste wagen slaagt men erin de vluchtroute deels te reconstrueren, dankzij een koppige jeeprijder die de moorddadige bolide in zijn vlucht was nagereden. De wagen reed vanuit Aalst naar Ninove, vandaar naar Leerbeek, Herfelingen en Biérges. Daar raakte de jeeprijder het spoor bijster."