Re: Websites
Het doet mij denken aan "de grote verhuis" van Dendermonde naar Charleroi. Ik blijf, zie het nut niet van het nieuwe forum.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Bibliografie → Websites
Het doet mij denken aan "de grote verhuis" van Dendermonde naar Charleroi. Ik blijf, zie het nut niet van het nieuwe forum.
Ja, dit vind ik niet slecht verwoord maar zij doen wat zij niet laten kunnen.
Dada!
Team Cobra heeft een nieuw forum opgericht. Ze zijn vanaf nu hier te vinden » www.bendevannijvel.online
Wel degelijk een nut. Laat ons aub. hopen dat alle zotten naar daar gaan zodat we eindelijk van al die zever af zijn. Je moet eens de posts daar bekijken, het is precies een schriftelijke neerslag van gesprekken die gevoerd worden in een psychiatrische instelling.
Heel sportief van Ben dat hij het nieuwe forum hier wil vermelden. Ze hebben 9 geregistreerde leden waarvan de 9de enkel registreerde om te verzoeken om een foutief tel nummer te wissen.
Ik weet niet of dit hier in de rubriek 'Bibliografie' op zijn plaats staat.... maar het is alvast een interessante site om gegevens op te zoeken » www.staatsbladmonitor.be
Waardeloze site. Als je in de bedrijfsnamen-zoekrobot 'bende van nijvel typt' krijg je geen resultaat. Was anders van plan om hun jaarrekeningen eens te bekijken.
Logisch dat je geen zoekresultaten kan vinden over dat bedrijf. Het is failliet gegaan in 1985 en een van de leveranciers is overleden in januari 1986.
Patterns of Global Terrorism is een jaarlijks rapport over terrorisme in de wereld van het ministerie van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Staten. Via onderstaande links kan je de rapporten van 1983 tot en met 1986 downloaden:
1983 » www.higginsctc.org
1984 » www.higginsctc.org
1985 » www.higginsctc.org
1986 » www.higginsctc.org
Bende van Nijvel → Bibliografie → Websites