Re: Club Jonathan
Het filmpje is momenteel niet meer te bekijken via YouTube. De gebruiker heeft het filmpje ontoegankelijk gemaakt, waarschijnlijk een gevolg van de nieuwsberichten die er vandaag over werden gepubliceerd.
Kleine vergissing, het is YouTube zelf die het filmpje van de website heeft gehaald. Momenteel is het nog te bekijken via deze website » YouTube
Ik vind het wel spijtig dat de sensatiepers meer misbruik zal maken van dit filmpje dan dat er goed zal van voortkomen.
Niet enkel de sensatiepers. Zeg nu zelf, naakte mensen die rond huppelen in een bad vol bosbessenconfituur, als dat geen mooie tv is voor tijdens het nieuws dan weet ik het ook niet meer. De media zenden dit niet uit omdat ze het dossier willen verder helpen, ze zenden dit enkel uit omdat het 'mooie' en sensationele beelden zijn. En het geeft Eddy Vos nog eens de kans om op tv te komen.
Het feit dat het filmpje nu opduikt is toch een teken. We hebben het al vorige maand kunnen zien, maar het is toch een teken dat er meer achter zit.
Ik zou niet goed weten wat er achter zou kunnen zitten. Ik vraag me meer af hoe die persoon eraan komt.
Maar de mensen van Jumet zullen dat weer ontkennen, het onderzoek bestaat volgens hen uit getuigen die te veel fantasie hebben enzovoort.
In Jumet kunnen ze niet echt ontkennen dat de Roze Balletten niet hebben bestaan. De Tweede Bendecommissie heeft al toegegeven dat er wel degelijk sexfuiven hebben bestaan in de jaren '80 en dat er hooggeplaatste bij betrokken waren. Maar de Bendecommissie voegde er snel aan toe dat er geen kinderen bij betrokken waren en dat er dus niets mis was. Tja, als je zo redeneert ...
Als het doek valt, over het hof en 't belgiekske zullen we het antwoord krijgen, en geen seconde vroeger.
Maak u daarover absoluut geen illusies. De huidige politieke generatie is absoluut niet geïnteresseerd in dit dossier en heeft er niets bij te winnen om 'oude zaken' terug aandacht te geven. Ze hebben er alleen bij te verliezen. Je kan dit dossier niet gebruiken om bepaalde politieke standpunten te verdedigen. Een onafhankelijk Vlaanderen gaat ons echt niet dichter brengen bij de waarheid, integendeel. Je moet beseffen dat de daders nooit veroordeeld kunnen worden, zelfs een eerstejaars student rechten krijgt die gangsters vrij. Het enige wat dit dossier kan oplossen is de verjaring.